Sinds januari werkt mijn Tadaam internet en tv niet...Het contract is gestart in... januari.4 maanden lang betaal ik de maximumprijs van dit product zonder ervan gebruik te kunnen maken.Pas na 3 maanden kwam Tadaam met hun 'oplossing' mij een internetversterker aan te bieden.Bijna ongeloofwaardig maar toch is het zo: ook dat werkte niet.Tadaam blijft mij aan het lijntje houden, weken lang, om dan af te komen dat de kabel misschien in een andere uitgang moest. Op deze wilde gok heb ik weken mogen wachten(?).Je wordt recht in het gezicht uitgelachen.Uiteraard werkte deze gok ook niet.Sterker nog, nu is deze internetversterker gewoon verdwenen van mijn profiel.Zelfs al zou deze nu als bij wonder beginnen werken, kan ik hem niet linken aan mijn profiel.Ik contacteer Tadaam hierover en je raadt het al... geen antwoord.Ik krijg continu zogenaamde agents aan de lijn die elkaar afwisselen om de minuut die me allemaal hetzelfde zeggen: we zijn er mee bezig, we moeten checken of jij het wel echt bent,...Ik word er gewoon depressief van.Tadaam heeft mij nooit een schadevergoeding noch een terugbetaling aangeboden.1 maand gratis kreeg ik, een maand gratis geen internet...Ik betaal 60 euro per maand voor een product dat niet werkt én ik betaal nu meer voor mijn 4G abonnement omdat Tadaam het niet doet.Tadaam weigert keer op keer een technieker te laten langskomen om het probleem na te kijken, wellicht omdat ze zelf weten dat hun product gewoon niet functioneert.