Klacht
N. S.
Naar: Mees Mobility Center
Betreft : klacht Mees Mobility Center Lochristi Op maandag 28 oktober 2019 brachten we onze Fiat Ducato binnen bij Mees Mobility Center te Lochristi. We sloten een overeenkomst om twee genormeerde zetels achterin te plaatsen, voorzien van veiligheidsgordels, alsook twee ramen – een ombouwing naar camper. De werken werden netjes en correct uitgevoerd. Bij afhaling werd er gevraagd om onmiddellijk het volledige bedrag te betalen, zijnde 6000 euro. Zoniet kon de wagen niet meegenomen worden. We betaalden, wetende dat het attest voor homologatie nog niet in orde was. Tevens betaalden we reeds voor deze homologatie 750 euro exclusief btw. Sinds november 2019 zijn we wachtende op dit attest. Elke keer we contact opnemen met Mees, wordt er ons gevraagd geduld te hebben. Het zou vastzitten bij Fiat, dan weer bij de overheid. Elke keer krijgen we een andere uitleg, worden we van het kastje naar de muur gestuurd. Ondertussen zijn we mei 2020 en is dit nog steeds niets in orde. Waar de verantwoordelijkheid effectief ligt, is ons niet duidelijk. Feit is dat we een investering gedaan hebben van 6000 euro en onze zogenaamde omgebouwde camper al maanden niet kunnen gebruiken omdat we deze zonder attest niet kunnen verzekeren. Hierdoor hebben we ook al een geplande en betaalde reis moeten annuleren. Daar we geen gehoor krijgen bij deze firma, daar ook Fiat ons niet kan verder helpen, zien we ons genoodzaakt een klacht bij jullie neer te leggen. Vriendelijke groeten
Berichten (10)
Mees Mobility Center
Naar: N. S.
BesteDeze klacht zal binnenkort behandeld worden. Omwille van Corona is er minder personeel aan het werk en vragen wij u even geduld. Onze administratieve diensten draaien op een laag pitje. Wij proberen dit zo snel mogelijk te behandelen. Dank voor uw begrip.Met vriendelijke groetenDienst AdministratieMEES MOBILITY CENTERBedrijvenlaan 3B-9080 LochristiTel. 0032/9/355.57.59Fax 0032/9/355.80.32E-mail tania.moeykens@mees.beWeb www.mees.beErkenning constructeur COPConstructeur Agrée - COPCertified Manufacturer - COP
Mees Mobility Center
Naar: N. S.
DATA NOT AVAILABLE
Mees Mobility Center
Naar: N. S.
BesteSedert vorige mail is er spijtig genoeg nog niets gewijzigd. De contactpersoon bij Fiat was tot op heden niet telefonisch bereikbaar en wij stuurden wel diverse mails maar ook deze bleven onbeantwoord. Vermoedelijk heeft de '˜coronaperiode' hier mee te maken maar wij blijven dit verder opvolgen.Ik hou je verder op de hoogte,Met vriendelijke groeten,Tania MoeykensMEES MOBILITY CENTERBedrijvenlaan 3B-9080 LochristiTel. 0032/9/355.57.59Fax 0032/9/355.80.32E-mail tania.moeykens@mees.beWeb www.mees.beErkenning constructeur COPConstructeur Agrée - COPCertified Manufacturer - COP
Mees Mobility Center
Naar: N. S.
BesteOp heden is er spijtig genoeg nog steeds geen enkele reactie ontvangen van Fiat. Wij hebben nogmaals een oproep hiervoor naar hen gedaan via mail. Tot enkele weken terug ontvingen wij van de nieuwe contactpersoon wel correct antwoord maar dit bleef tot heden nu uit. Wij hopen eersaags bericht te mogen ontvangen . Wij volgen dit zeker op en zoals beloofd houden wij u verder op de hoogte.Omwille van de '˜corona' merken wij dat vele administratieve diensten niet of op een heel laag pitje draaien,Dank voor uw begrip,Tania MoeykensMEES MOBILITY CENTERBedrijvenlaan 3B-9080 LochristiTel. 0032/9/355.57.59Fax 0032/9/355.80.32E-mail tania.moeykens@mees.beWeb www.mees.beErkenning constructeur COPConstructeur Agrée - COPCertified Manufacturer - COP
Mees Mobility Center
Naar: N. S.
BesteWij volgen dit nog zeer strikt op maar moeten spijtig genoeg nog steeds vast stellen dat wij geen enkele gehoor krijgen bij Fiat Belgium. Deze morgen hebben wij uiteindelijk hun diensten telefonisch kunnen bereiken maar de verbinding met hun homologatiedienst bleef op '˜hold' staan . Zij hebben nogmaals de mailadressen gecheckt en bevestigd dat onze eerdere mails correct en naar de juiste adressen werden verstuurd en hebben zelf een interne mail aangemaakt met onze telefonisch klacht van vandaag refererend naar alle door ons eerder gestuurde mails.Wij hopen deze week van hen te horen.Wij blijven u natuurlijk op de hoogte houden,Met vriendelijke groeten,Tania MoeykensMEES MOBILITY CENTERBedrijvenlaan 3B-9080 LochristiTel. 0032/9/355.57.59Fax 0032/9/355.80.32E-mail tania.moeykens@mees.beWeb www.mees.beErkenning constructeur COPConstructeur Agrée - COPCertified Manufacturer - COP
Mees Mobility Center
Naar: N. S.
BesteEindelijk goed nieuws . Wij ontvingen deze morgen per post het nodige attest van Fiat bij hen gedateerd 30 maart 2020 maar poststempel 3/6/2020 (zie bijlage).Momenteel zijn er werken bezig aan het programma waarop wij documenten kunnen indienen, van zodra wij bericht krijgen dat dit terug mogelijk is, zullen wij dit aan het dossier toevoegen waarna dit kan afgewerkt worden.Deze verwerking kan enige tijd duren bij de overheid maar van zodra wij het nieuwe attest ontvangen contacteren wij de klant. Deze zal dan het originele gelijkvormigheidsattest van het voertuig bij ons dienen te ruilen tegen de nieuwe COC waarna een administratieve keuring dient te gebeuren.Wij houden u verder op de hoogte,Met vriendelijke groeten,Tania MoeykensMEES MOBILITY CENTERBedrijvenlaan 3B-9080 LochristiTel. 0032/9/355.57.59Fax 0032/9/355.80.32E-mail tania.moeykens@mees.beWeb www.mees.beErkenning constructeur COPConstructeur Agrée - COPCertified Manufacturer - COP
Mees Mobility Center
Naar: N. S.
BesteWij hebben zopas het nieuwe document aangeleverd gekregen en hebben de klant reeds op de hoogte gebracht.Wij sluiten dit dossier hierbij dan ook af,Met vriendelijke groeten,Tania MoeykensMEES MOBILITY CENTERBedrijvenlaan 3B-9080 LochristiTel. 0032/9/355.57.59Fax 0032/9/355.80.32E-mail tania.moeykens@mees.beWeb www.mees.beErkenning constructeur COPConstructeur Agrée - COPCertified Manufacturer - COP
Mees Mobility Center
Naar: N. S.
BesteWij hebben gisteren een mail ontvangen van de klant dat er een vergissing zou gebeurd zijn mbt het vermeld aantal zitplaatsen op het nieuwe attest. Wij zullen contact nemen met de overheid hierover om een rechtzetting te verkrijgen. Dit is spijtig genoeg een menselijk fout. Wij volgen dit op en houden u op de hoogte.Met vriendelijke groeten,Tania MoeykensMEES MOBILITY CENTERBedrijvenlaan 3B-9080 LochristiTel. 0032/9/355.57.59Fax 0032/9/355.80.32E-mail tania.moeykens@mees.beWeb www.mees.beErkenning constructeur COPConstructeur Agrée - COPCertified Manufacturer - COP
Mees Mobility Center
Naar: N. S.
BesteWij hebben reeds bevestiging gekregen van de overheid dat ze de rechtzetting snel zullen behandelen en wij verwachten het aangepaste document eersaags, we lieten dit ook reeds weten aan de klant,Met vriendelijke groeten,Tania MoeykensMEES MOBILITY CENTERBedrijvenlaan 3B-9080 LochristiTel. 0032/9/355.57.59Fax 0032/9/355.80.32E-mail tania.moeykens@mees.beWeb www.mees.beErkenning constructeur COPConstructeur Agrée - COPCertified Manufacturer - COP
Mees Mobility Center
Naar: N. S.
BesteVandaag gaat het nieuwe vervangende document per aangetekend schrijven al naar de klant. De klant kreeg de keuze dit vandaag zelf op te halen (attest zopas bij ons ontvangen) of vandaag hem per aangetekend schrijven zodat hij dit morgen ontvangt.Met vriendelijke groeten,Tania MoeykensMEES MOBILITY CENTERBedrijvenlaan 3B-9080 LochristiTel. 0032/9/355.57.59Fax 0032/9/355.80.32E-mail tania.moeykens@mees.beWeb www.mees.beErkenning constructeur COPConstructeur Agrée - COPCertified Manufacturer - COP
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten