Terug

Hometrainer

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. M.

Naar: ITEK

16/02/2023

Beste heer, mevrouwIn januari hebben wij een hometrainer gekocht, die ONVOLLEDIG geleverd is.Hierna vermeld ik nog de mankementen !Was er niet bij :- geen handgreep (N° 6), - geen Inbussleutel (N° 24)Wat nog vastgesteld :- de handgreep paal set is beschadigd (N° 5)- de computer werkt niet (N° 8)- spanningsschroeven draaien zot, geen pak (N° 21)Wij hebben al diverse mails verzonden, die niet beantwoord worden. Ook heb ik getracht telefonisch contact te nemen (20 minuten aan de lijn) zonder resultaat.Mag ik nu uw medewerking vragen om de verkoper op zijn plichten te wijzen. Ik ben ten einde raad. En terugsturen betekent dat wij niks hebben en ons geld kwijt zijn, denk ik.Dus eerst de ontbrekende en kapotte delen leveren.Of een volledig nieuw pakket toesturen. NA ontvangst wordt dan het onvolledige pakket teruggezonden.Hartelijk dank voor uw medewerking,Met vriendelijke groeten,Alex Merckx.P.S. : Ik vraag u dit op aanraden van de politie, die ik ook hierover gecontacteerd heb.P.P.S. : Itek Webwinkel, Industrieweg 3 B-3950 Bocholt is de verkoper.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform