Beste heer, mevrouwIn januari hebben wij een hometrainer gekocht, die ONVOLLEDIG geleverd is.Hierna vermeld ik nog de mankementen !Was er niet bij :- geen handgreep (N° 6), - geen Inbussleutel (N° 24)Wat nog vastgesteld :- de handgreep paal set is beschadigd (N° 5)- de computer werkt niet (N° 8)- spanningsschroeven draaien zot, geen pak (N° 21)Wij hebben al diverse mails verzonden, die niet beantwoord worden. Ook heb ik getracht telefonisch contact te nemen (20 minuten aan de lijn) zonder resultaat.Mag ik nu uw medewerking vragen om de verkoper op zijn plichten te wijzen. Ik ben ten einde raad. En terugsturen betekent dat wij niks hebben en ons geld kwijt zijn, denk ik.Dus eerst de ontbrekende en kapotte delen leveren.Of een volledig nieuw pakket toesturen. NA ontvangst wordt dan het onvolledige pakket teruggezonden.Hartelijk dank voor uw medewerking,Met vriendelijke groeten,Alex Merckx.P.S. : Ik vraag u dit op aanraden van de politie, die ik ook hierover gecontacteerd heb.P.P.S. : Itek Webwinkel, Industrieweg 3 B-3950 Bocholt is de verkoper.