Nog steeds geen bericht, ik heb nochtans ale bewijs aangeleverd, inclusief foto van in de winkel
Opnieuw
**homerr wordt vanuit Vinted verplicht, je kan deze niet uitschakelen, doch geen enkel bedrijf heeft zoveel problemen (vinted heeft homerr gekocht. Dus belangenvermenging duidelijk)
**homerr geeft geen enkel bewijs van afgifte, hun grootste issue is de initiele scanning, daar loopt het vak mis. Maar dan wilt dit ook zeggen dat het pakje zoek is want de link in het systeem werkt niet (werken niet met label, maar met sticker)
**wat ze normal doen, is wanneer scanning fout is gegaan, makkelijk zeggen dat het niet in hun systeem zout dus ze hebben het niet ontvangen (beetje maffia praktijken dus want ze doen alsof je geen poot hebt om op te staan)
** ik maak dus al geruime tijd foto's van afgifte in de shop, tijdens hun scan, dat ik bewijs heb.
Komen ze doodleuk af dat er geen bewijs is een dat pakje niet werd geleverd.
En Vinted, die eigenaar is van homerr, vind dit dus prima want dan moeten zijn geen verantwoordelijkheid opnemen, maar tegelijkertijd verplichten ze gebruik homerr wel bij iedereen
Wettelijk lijkt me dit ook niet te kloppen
In bijlage het antwoord, dus ondanks dat ik duidelijk bewijs geef is het simpel. Zij duiden alle verantwoordelijkheid van zich af