Terug

Homerr is packet verloren en Vinted betaald het verlies niet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. P.

Naar: VINTED

06/09/2024

Jas verkocht op vinted, koper kiest verzending via homerr. Homerr raakt pakje kwijt en ik ben item + mijn geld kwijt. Vinted weigert iets te doen. Op 28 augustus 2024 om 12:28 doe ik pakket binnen, ik neem altijd foto van in de winkel wanneer ze scannen /hebben gescand als bewijs (bijlage) + ik geef locatie (bijlage 2) Scan in de winkel gebeurd, eigenaar laat dit zien. Tracking krijgt geen update dus vanaf 1uur na afgifte escalleer ik al naar Vinted. Dag erna ga ik terug, pakket werd opgehaald dus is weg. Na veel mailen zegt Vinted nu heel makkelijk dat homerr pakket nooit heeft gekregen (bullshit, heb bewijs zelfs! Je ziet de sticker zelfs op de doos! ). Dit gebeurd regelmatig dat scannen niet goed gebeurd, maar update kan gebeuren tot 48uur later (zie bijlage 3, beschrijving vinted). Homerr is opgekocht door Vinted waardoor ze deze verzendingswijze op iedereen forceren. Je kan deze ook niet uitzetten (zie bijlage 4) dit terwijl geen enkele andere leverancier zoveel problemen geeft dan homerr. Homerr genereert ook geen fysiek ontvangstbewijs, dus foto is het enige dat je kan doen en dan zegt vinted gewoon "niet gescand dus niet ontvangen". Wel ontvangen, slecht in het homerr systeem, dus ik vraag enkel het bedrag voor welke de jas werd verkocht.

Berichten (1)

S. P.

Naar: VINTED

16/09/2024

Nog steeds geen bericht, ik heb nochtans ale bewijs aangeleverd, inclusief foto van in de winkel Opnieuw **homerr wordt vanuit Vinted verplicht, je kan deze niet uitschakelen, doch geen enkel bedrijf heeft zoveel problemen (vinted heeft homerr gekocht. Dus belangenvermenging duidelijk) **homerr geeft geen enkel bewijs van afgifte, hun grootste issue is de initiele scanning, daar loopt het vak mis. Maar dan wilt dit ook zeggen dat het pakje zoek is want de link in het systeem werkt niet (werken niet met label, maar met sticker) **wat ze normal doen, is wanneer scanning fout is gegaan, makkelijk zeggen dat het niet in hun systeem zout dus ze hebben het niet ontvangen (beetje maffia praktijken dus want ze doen alsof je geen poot hebt om op te staan) ** ik maak dus al geruime tijd foto's van afgifte in de shop, tijdens hun scan, dat ik bewijs heb. Komen ze doodleuk af dat er geen bewijs is een dat pakje niet werd geleverd. En Vinted, die eigenaar is van homerr, vind dit dus prima want dan moeten zijn geen verantwoordelijkheid opnemen, maar tegelijkertijd verplichten ze gebruik homerr wel bij iedereen Wettelijk lijkt me dit ook niet te kloppen In bijlage het antwoord, dus ondanks dat ik duidelijk bewijs geef is het simpel. Zij duiden alle verantwoordelijkheid van zich af

Bemiddeling door Testaankoop 06 oktober 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform