Terug

Homerr geeft niet toe het pakket verloren te zijn.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. C.

Naar: Homerr

21/12/2021

Beste, Via Vinted kocht ik op 13 oktober kinderkleding. Het werd door de verkoper aan een collectiepunt van Homerr aangeboden. Homerr bevestigde het op te halen. Ik kreeg een tracingscode. Het pakket kwam niet aan in het distributiecentrum en de levertermijn verstreek. Vinted startte na mijn melding een onderzoek en Homerr beweerde het pakket te hebben gevonden in het distributiecenter. Er kwamen weer 14 dagen levertermijn bij (aangezuiverd). Deze verstreken, Vinted startte weer een onderzoek, Homerr beweerde het weer gevonden te hebben, de levertermijn werd weer aangezuiverd. Dit tot 4x toe. We zijn inmiddels dan 2 maanden verder. Mijn pakket is nog steeds niet aangekomen. Het is kinderkleding (past bijna niet meer). Vinted betaalt me terug als Homerr toegeeft dat het pakket verloren is. Homerr geeft dit niet toe. Ik heb meermaals hun klantenservice gemaild, ik kreeg geen antwoord.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform