Op 23/8 won ik een veiling waarbij ik €5 administratie- en €5,95 verzendkosten moest betalen, ik kreeg ook een bevestiging van mijn totaalbedrag. Echter moest ik bij de betaling geen €64,95 maar €65,95 betalen. Ik nam hierop contact met de klantenservice die me aangaf dat er een test was geweest en dat het daardoor nu ook fout liep. Ze kon de €1 niet terug betalen, maar stelde mij een korting van €5 voor bij het winnen van een volgende veiling. Dit vond ik ok, gezien de kosten die er tevens zijn om naar het buitenland te bellen (Nederland). Op 25/8 win ik opnieuw een veiling en tot mijn verbazing wordt er mij opnieuw €1 extra aangerekend dan op mail bevestigd. Opnieuw bel ik naar de klantenservice in Nederland, waar ik weer hetzelfde verhaal krijg. Deze keer ga ik niet akkoord, want ondertussen heb ik door dat dit bij iedere klant gebeurt en als je het niet door hebt betaal je gewoon teveel. Het wordt zelfs nog erger als ze mij aangeeft het foutieve bedrag te betalen (ze kunnen daar niets meer aan veranderen) en dan opnieuw contact op te nemen met de klantendienst om de €1 terug te betalen. Dit is er echt over en hier ga ik niet mee akkoord! Ik weiger dit te doen, ik wil enkel het correcte bedrag betalen, waarna de dame in kwestie zegt dat ik dan gewoon niet hoef te betalen en de veiling vervalt waardoor ik nu dus ook het artikel kwijt ben. Als ik haar zeg dat ik dit niet vind kunnen, krijg ik door dat ze mij de verschillende opties heeft voorgesteld en niets meer voor mij kan betekenen. Nergens op hun webpagina staat vermeld dat er een technische fout bij de verzendingskosten is, ik geloof nooit dat ze iedereen deze €1 automatisch terug betalen. Ik wens dus mijn €1 van 23/8 terug te krijgen, alsook de juiste betaling van mijn artikel door te voeren, waardoor ik toch mijn gewonnen veiling ontvang, alsook de telefoonkosten voor beide keren dat ik naar de klantenservice gebeld heb. Helemaal geweldig zou zijn dat iedereen die ondertussen teveel betaald heeft dit ook effectief terug krijgt, automatisch, zonder dat men eerst contact moet opnemen met de klantendienst