Terug

Hogere prijs bij bevestiging

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. D.

Naar: BOOKING.COM

18/09/2024

Via de app van booking.com een appartement gezien aangeboden aan 5060EUR, dit geboekt en dan krijg je de bevestiging plots in de lokale valuta van 32589AED. Ik ging ervan uit dat dit wel zo overeenstemmen met de getoonde waarde in EUR maar dit blijkt bijna 3000EUR verschil te zijn. Hun klantendienst stelt dat ze met hun ‘wij matchen de prijs’ niet verder kunnen met mijn schermafbeeldingen want het bedrag is groter dan 2000EUR en dan hebben ze een link nodig waar ze kunnen zien dat het appartement goedkoper kan geboekt worden. Ik heb schermafbeeldingen met datum en tijd gemaakt met hun app, de effectieve bevestigingsmail van mijn boeking is van enkele minuten later maar dit blijkt allemaal niet te volstaan?? Ze vragen een schermafbeelding in AED, of een link waar het goedkoper te zien is. Hoe kan ik dat nog leveren zonder mijn eigen boeking te annuleren? Geen enkele site biedt dit nog aan op dezelfde data want ik heb het reeds geboekt! Kan u me hiermee helpen aub?

Berichten (1)

BOOKING.COM

Naar: B. D.

17/04/2025

------------------------------------ Dora G. (CS Global) 17 apr 2025 15:33 CEST Your reference: @@REF_ID@755997ab0b2ef72a43@REF_ID@@ Our reference: 431932306 Dear Test Aankoop, Firstly, please accept our sincere apologies for the unintended delay in coming back to you. Further to your email dated 18 September 2024, we would like to inform you that due to the fact that the customer cancelled the reservation on 22 Sep 2024 and a full refund was processed to the customer's payment method, we are unable to assist the customer further. I hope (and trust) that I have informed you sufficiently. Please respond to the current message (cs.relations.legal@booking.com) for future correspondence on this file. Kind regards, Dora G. CS Senior Relations Specialist Copyright © 1996–2025Booking.com. All rights reserved This e-mail was sent byBooking.com, Herengracht 597, 1017 CE Amsterdam, Netherlands [RMV5E0-6VK93]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform