Terug

Hoge transactiekosten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. J.

Naar: Be-Mobile

18/11/2017

Beste, ik moet regelmatig pakeren in Antwerpen en gebruik hiervoor de dienst van 4411. Ik ben net van gsm-provider veranderd, en bij deze provider zitten 'speciale smsjes' niet mee in mijn pakket. Gevolg: ik moet elke maand best wel veel bijbetalen omwille van het sms-parkeren. Een smsje sturen kost € 0.15, en je moet er eentje sturen om te activeren en om jouw sessie te beëindigen.Via de app is het nog erger: €0.25 kosten! Enkel op de website is het gratis. Maw, je betaalt niet enkel een hoop geld om te parkeren, maar achteraf komen er ook nog eens hopen transactiekosten bij! Verdoken kosten lijken me dat... En een bedrijf dat misbruik maakt van zijn monopoliepositie.

Berichten (1)

Be-Mobile

Naar: S. J.

23/11/2017

Beste Mevrouw Jansen,Voor het gebruik van onze applicatie 4411 is net goedkoper dan werken via sms dienst. Dat wil zeggen dat u 1 maal transactiekost betaald voor een sessie via applicatie 4411.Het uitbaten van een consumentendienst 4411 kost uiteraard geld en dat moet ook ergens van komen. In dit geval is het deels de gebruiker die betaald voor gebruik van de dienst.U kan uiteraard ook kiezen voor prepaid parkeerticket te kopen via de automaat, en op die manier ofwel voor meer parkeertijd te betalen dan u gebruikt, ofwel voor minder en het risico te lopen op een retributie.Met vriendelijke groeten,Bien à vous,Nadia4411 Helpdeskwww.4411.be078/05.4411Stéphane JacobsDirector Mobility Payment SolutionsPHONE32 9 330 51 80CELL32 477 872 593SKYPEstephane.jacobsBe-Mobilewww.4411.bewww.be-mobile.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform