Terug

Hoge prijs, vage factuur en geen antwoord op verduidelijking

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. L.

Naar: VAILLANT

02/04/2023

Beste, op 02 februari lieten we via vailliant. be als tweede afspraak een technieker komen voor een onderhoud van onze gaswandketel. Bij de eerste afspraak waarvoor we verlof namen, belde ik om negen uur de dag zelf of ze wisten wanneer de technieker ging langs komen. We moesten wachten op een bericht van de technieker zelf of dit voor de voormiddag of namiddag ging zijn. Na elf uur in de voormiddag kregen we telefoon dat de technieker niet zou komen. We maakten een nieuwe afspraak. Ook hier was het terug wachten wanneer de technieker zou komen en het beloofde 'ik Ben onderweg' smsje bleef uit. Dit terzijde... De technieker had ongeveer tien minuten werk aan het onderhoud en daarna kwam de betaling. Hij raadde ons aan om een contract aan te gaan omdat we dan een korting van om en beiden 60 Euro zouden krijgen. Echter was de prijs met korting nog steeds 207 euro.Wij vonden dit erg veel dus hebben contact opgenomen met vailiant via mail. Hier op kregen we geen respons dus na een maand namen we telefonisch contact op. Deze raadde ons aan om twee andere mailadressen te contacteren. 1 voor de betwisting van het factuur en de 2de omdat we ons contract willen annuleren omdat we niet tevreden zijn van de dienstverlening. We wachten al sinds 15 maart op een antwoord. Ook werd er ons alleen een factuur en geen verslag of metingen doorgestuurd van het onderhoud. We betwijfelen ook of dit onderhoud Dan correct is uitgevoerd en zonder metingen zijn we alsnog niet wettelijk in orde. Helaas krijgen we dus via niemand respons , wat de hoge prijs al helemaal belachelijk maakt. Wij wensen dat alles in orde wordt gemaakt, de verslagen en metingen worden gemaakt en doorgemaild en een verduidelijking van deze woekerprijs.

Berichten (7)

M. L.

Naar: VAILLANT

19/04/2023

Sinds vorige week ondertussen aan het bellen naar vaillant in verband met de klacht. Vorige week zeiden ze dat degene die het dossier behandelde in verlof was en ze me deze week zouden terug contacteren. Gisteren heb ik terug gebeld en kreeg ik te horen dat degene die het dossier behandeld eerst moet overleggen met de verantwoordelijke vooralleer te antwoorden. Tot op heden dus nog geen antwoord... Dit is echt te belachelijk voor woorden dat vaillant zo een hoge prijs vraagt voor een oncompleet onderhoud met zo een slechte service.

VAILLANT

Naar: M. L.

05/05/2023

BE, complaint wil bericht Klacht - Hoge prijs, vage factuur en geen antwoord op verduidelijking - (CPTBE01762616-29) intrekken.

VAILLANT

Naar: M. L.

05/05/2023

O.Ref/CM-V09491614Beste mevrouw,Onze excuses voor het late antwoord die u van ons krijgt, het nodige diende dan ook nagekeken te worden.Wij hebben intussen na de nodige herhaling herinnering antwoord ontvangen. Er heeft zich blijkbaar een technische fout voorgedaan.Wij stellen voor om een nieuwe afspraak in te plannen voor het opmaken van een nieuw attest.Zou het mogelijk zijn ons enkele data door te sturen zodanig dat wij dit intern met onze planning kunnen nakijken?Wij kunnen geen positief gevolg geven op uw vraag voor de terugbetaling van het onderhoud.Wij bedanken u voor uw medewerking en blijven tot uw dienst, mevrouw, met de meeste hoogachting.LieveKlachtendienst medewerker - Collaborateur service plainteVaillant Group - Taking care of a better climatePhone +32 2 334 93 52www.vaillant-group.comVaillant Group - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - BelgiumThink green before printing!

VAILLANT

Naar: M. L.

05/05/2023

O.Ref/CM-V09491614Beste mevrouw,Onze excuses voor het late antwoord die u van ons krijgt, het nodige diende dan ook nagekeken te worden.Wij hebben intussen na de nodige herhaling herinnering antwoord ontvangen. Er heeft zich blijkbaar een technische fout voorgedaan.Wij stellen voor om een nieuwe afspraak in te plannen voor het opmaken van een nieuw attest.Zou het mogelijk zijn ons enkele data door te sturen zodanig dat wij dit intern met onze planning kunnen nakijken?Wij kunnen geen positief gevolg geven op uw vraag voor de terugbetaling van het onderhoud.Wij bedanken u voor uw medewerking en blijven tot uw dienst, mevrouw, met de meeste hoogachting.LieveKlachtendienst medewerker - Collaborateur service plainteVaillant Group - Taking care of a better climatePhone +32 2 334 93 52www.vaillant-group.comVaillant Group - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - BelgiumThink green before printing!

VAILLANT

Naar: M. L.

09/05/2023

O.Ref/CM-V09491614Beste mevrouw,Indien wij het contract moeten annuleren, dienen wij dit per mail van jullie bevestigd te krijgen.Wij kunnen een nieuw attest opmaken, gelieve ons enkele data door te sturen.Wij kunnen geen positief gevolg geven op uw vraag voor de terugbetaling.Met vriendelijke groeten,LieveKlachtendienst medewerker - Collaborateur service plainteVaillant Group - Taking care of a better climatePhone +32 2 334 93 52www.vaillant-group.comVaillant Group - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - BelgiumThink green before printing!

M. L.

Naar: VAILLANT

09/05/2023

Beste, na ons telefonisch gesprek hebben wij een nieuw onderhoud ingeboekt op 23 mei voor een degelijk onderhoud en het bijhorende attest. Hierbij wil ik via mail ook vragen om ons contract bij vaillant stop te zetten. Wij begrijpen dat de telefonisten medewerkers geen volmacht hebben over de beslissingen en bedanken de telefonisten voor de continue vriendelijkheid aan telefoon en de moeite om bij de hoofdzetel beweging te krijgen. Helaas zullen wij nooit meer geneigd zijn om nog via vaillant te werken maar dat ligt niet bij de telefonisten maar bij de werking van het bedrijf zelf dat de klachten over de lange baan schuift. Moony

VAILLANT

Naar: M. L.

09/05/2023

O.Ref/CM-V09491614Beste mevrouw,Wij bevestigen U de afspraak met onze technieker op 23/05/2023.Het contract hebben wij alvast geannuleerd. Onze excuses voor het ongemak die U heeft ondervonden.Met vriendelijke groeten,LieveKlachtendienst medewerker - Collaborateur service plainteVaillant Group - Taking care of a better climatePhone +32 2 334 93 52www.vaillant-group.comVaillant Group - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - BelgiumThink green before printing!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform