Beste, op 02 februari lieten we via vailliant. be als tweede afspraak een technieker komen voor een onderhoud van onze gaswandketel. Bij de eerste afspraak waarvoor we verlof namen, belde ik om negen uur de dag zelf of ze wisten wanneer de technieker ging langs komen. We moesten wachten op een bericht van de technieker zelf of dit voor de voormiddag of namiddag ging zijn. Na elf uur in de voormiddag kregen we telefoon dat de technieker niet zou komen. We maakten een nieuwe afspraak. Ook hier was het terug wachten wanneer de technieker zou komen en het beloofde 'ik Ben onderweg' smsje bleef uit. Dit terzijde... De technieker had ongeveer tien minuten werk aan het onderhoud en daarna kwam de betaling. Hij raadde ons aan om een contract aan te gaan omdat we dan een korting van om en beiden 60 Euro zouden krijgen. Echter was de prijs met korting nog steeds 207 euro.Wij vonden dit erg veel dus hebben contact opgenomen met vailiant via mail. Hier op kregen we geen respons dus na een maand namen we telefonisch contact op. Deze raadde ons aan om twee andere mailadressen te contacteren. 1 voor de betwisting van het factuur en de 2de omdat we ons contract willen annuleren omdat we niet tevreden zijn van de dienstverlening. We wachten al sinds 15 maart op een antwoord. Ook werd er ons alleen een factuur en geen verslag of metingen doorgestuurd van het onderhoud. We betwijfelen ook of dit onderhoud Dan correct is uitgevoerd en zonder metingen zijn we alsnog niet wettelijk in orde. Helaas krijgen we dus via niemand respons , wat de hoge prijs al helemaal belachelijk maakt. Wij wensen dat alles in orde wordt gemaakt, de verslagen en metingen worden gemaakt en doorgemaild en een verduidelijking van deze woekerprijs.