Terug

Hoge kosten door geen antwoord

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. V.

Naar: LIDL BELGIUM

16/01/2024

Beste,Hieronder de samenvatting van het probleem en helemaal onderaan een meer gedetailleerd verhaal.Toen ik contact opnam met de klantendienst werd er een case aangemaakt en kregen we extra tijd om de gekochte machines terug te sturen. Nadien blijkt dat we geen retouretiket meer kunnen aanmaken en na dit verschillende keren telefonisch en via het klachtenformulier gemeld te hebben hebben we nog steeds geen antwoord. Ik word van de klantendienst naar de leverancier gestuurd en van de leverancier naar de klantendienst en niemand antwoord de vraag die ik wil stellen.Meer gedetailleerd verhaal:---------------------------------Ik besteld twee slagschroevendraaiers die zorgvuldig waren uitgekozen en ik heb deze correct ontvangen. Beide slagschroevendraaiers voldeden niet aan de eisen waardoor ik contact opnam met de klantendienst om te vragen of er een ander type machine beter was. Er zijn aan de telefoon geen technische mensen en e-mails via het online contactformulier worden door een computer beantwoord zonder de vraag te lezen. Toen ik doorhad dat we niet verder kwamen adviseerde de klantendienst om enkele andere machines te bestellen en te testen en kreeg ik meer tijd om mijn eerste bestelling terug te zenden, maar helaas kunnen we geen retouretiket meer aanmaken. Als ik telefonisch contact opnam werd ik eerst doorgestuurd naar een leverancier, maar hij kan enkel een machine omwisselen terwijl wij ons geld terug willen. Als ik later terugbelde gingen ze het bespreken en sturen ze enkel een automatisch antwoord. Aan de telefoon wordt er gezegd dat ze dit gaan bespreken met hun leidinggevende en dan krijgen we een mail terug dat als onze machine kapot is we deze kunnen terugsturen in garantie maar dat is onze vraag helemaal niet. Deze situatie heeft zich al 5x herhaald! Via het online klachtenformulier antwoord een automatische computer met hetzelfde antwoord. Het is dus niet mogelijk een vraag te stellen aan Lidl waardoor wij ons geld kwijt zijn. Lidl doet niet wat ze beloven aan de telefoon!

Berichten (1)

N. V.

Naar: LIDL BELGIUM

05/02/2024

Beste,Net als op alle e-mails en telefoontjes krijgen we ook via testaankoop geen antwoord.Is onze vraag niet duidelijk, of is deze te moeilijk?We zijn bereid om de twee betreffende toestellen zelf op het postadres binnen te brengen of te verzenden op onze kosten. Kortom we willen dit graag afhandelen zodat we terug positief kunnen zijn over jullie webshop. Uitkijkend naar jullie snelle antwoord.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform