Terug

Hoge factuur zonder werkelijke professionele interventie lekdetectie LCS

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: LCS BVBA

05/03/2020

In september 2019 nam ik contact op voor een professionele lekdetectie bij LCS. Op 24/9 bleek dit duidelijk een zeer amateuristische tussenkomst ( technieker trok foto van zijn arm en been omdat deze niet met toestel kon omgaan, roeste wateraanvoerbuis werd totaal niet gecontroleerd want als er een lek zit, zou het goed kunnen dat een roestschilfer dit heeft gedicht en dan is uw probleem opgelost. Na 40 minuten wordt me een document onder de neus geschoven om te tekenen dat de technieker ( die ondertussen klaagt over de wantoestanden bij zijn baas en er weg wil) is langsgeweest. Die ondertekening blijkt me 673 € te kosten. 464 € gewoon forfait omdat ze geweest zijn, 65 € verplaatsingskosten omdat ik in straal van 75 km ligt( en niet 55€ omdat straal zelfs nog minder dan 50 km bedraagt)Omdat ik dan mondeling weiger dit bedrag te betalen via bancontact omdat dit niet conform de uitgevoerde werken is, wachtte ik de factuur af. =) nooit een echte factuur ontvangen om dan daadwerkelijk op papier te kunnen contesteren met de feiten...tot een aangetekend schrijven van advocaat. Deze brieven zijn wansmakelijk: ik ben ongeloofwaardig, vertel verhaaltjes, ben een pertinente leugenaar enz... Telefonisch contact genomen recentelijk ( terwijl ik dit trachtte te vermijden nadat op 24/9 duidelijk werd dat deze firma geen kwalitatieve professionele dienst wil leveren, maar enkel snel, direct en zonder veel papier noch info geld wil incasseren.) Ook dit telefoontje moeten stoppen omdat er tegenstrijdige info kreeg wie ik aan de lijn had tot wanneer de scheldtirade opnieuw begon: wanbetaler, verhalen opdissen, liegen over de factuur enz. Ik heb schriftelijk nog voorstel gedaan om 250€ onkosten te willen betalen voor de 40 minuten afwezigheid en verplaatsing. Resultaat: ik wordt naar rechtbank gesleurd om me daar te laten afschilderen als leugenaar. En mijn waterverbruik?? Gaat nog steeds de hoogte in...ik vrees lekdetectiefirmas en had al 500€ extra waterkosten. En nu???


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform