Terug

hoge factuur Luminus

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. S.

Naar: Luminus

03/02/2024

Wij zijn absoluut niet tevreden over de gang van zaken ivm onze laatste en zeer hoge afrekening bij Luminus.Na telefonisch contact hebben wij vernomen dat wij, via mail ons vast contract hebben verlengd, toevallig net tijdens de piek van de energieprijzen.Dit is zeer goed mogelijk maar door de vele mails hebben wij dit 1) ofwel niet ontvangen of 2) geen aandacht aan geschonken.Volgens de telefonische info is ons contract dus blijkbaar verlengd tijdens de hoogte piek van de energieprijzen.Reeds meer dan 35 jaar zijn we klant bij Liminus en hebben wij altijd een vast contract gehad.Dus hebben we ook, zoals de vele voorgaande jaren, geen aandacht besteed aan de hogere prijzen toen ons vast contract werd verlengd.We hebben nooit van Luminus informatie bekomen met info om ons contract te wijzigen of aanpassingen te doen of eventuele alternatieven tijdens de ‘piek’ van de energieprijzen.Dit is een zware fout van Luminus naar zijn klanten toe!Daar willen wij zeker geen slachtoffer van zijn.Wij hebben dus ook geen toelating gegeven op papier of via mail of handtekening om ons contract te verlengen.Dus hierbij wil ik mijn hogere energiefactuur aanvechten bij Luminus en zal ik ook verdere instanties raadplegen.Totaal bedrag van 01/12/2022 tot 22/12/2023 :electriciteit : 1588.56 eurogas : 6337.50 eurototaal 8401.60 btw in.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform