BesteNa onderzoek kan ik hierover het volgende meedelen:De factuur die u ontving betreft een administratieve kost voor laattijdige melding van de zonnepanelen bij de netbeheerder.De keuring van de zonnepaneelinstallatie dateert van 12/03/2020. U dient de installatie binnen de 30 dagen na keuring bij de netbeheerder aan te melden.De aanmelding gebeurde op 21/08/2020 en was dus laattijdig, waardoor u dus nu de boete kreeg aangerekend.Als eigenaar van de zonnepanelen bent u zelf verantwoordelijk voor de nodige meldingen. Het kan goed zijn dat u met de installateur bent overeengekomen dat hij dit voor u in orde zou brengen, echter is het niet de verantwoordelijkheid van Fluvius dat dit dan niet tijdig gebeurt.Dit kan u best opnemen met uw installateur.Op de website van Fluvius is duidelijk vermeld dat de aanmelding van de zonnepaneelinstallatie binnen de 30 dagen na de keuring moet gebeuren.s:www.fluvius.be/nl/thema/zonnepanelen/waarom-je-zonnepanelen-aanmeldenDe boete werd terecht aangerekend, ik kan hier geen verandering in brengen.Met vriendelijke groeten,Els ScheirlinckKlachtencommissiePostbus 609090 MelleTel: 0800 6 00 01Fax: 09 263 43 34www.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer