Terug

hoge extra kosten voor naamswijziging

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Neckermann

31/05/2024

Beste, we boekten een reis via Neckermann naar Mallorca. dit zou de eerste keer zijn met onze tweeling van 2 jaar dat we met het vliegtuig op reis zouden gaan. Bij het aanvragen, online, krijgen we nadien een bevestigingsmail van er 4 personen zijn ingeschreven. Enkele weken later, wanneer we bijna gaan vertrekken krijgen we de nodige documenten. Hier merken we echter dat mijn achternaam foutief is. Er staat Jolien Debr. ipv Jolien V. . Debr. is de naam van de kinderen en mijn partner. We geven dit meteen na het ontvangen van de documenten aan bij het bureau. Ze geven aan dit te kunnen wijzigen mits misschien extra kosten. Gezien de reis al lang gepland was gaan we hier op in. Echter stellen we ons wel de vraag wie de fout gemaakt heeft. We vragen telefonisch een bewijs dat wij wel degelijk de fout zouden gemaakt hebben en niet zij, bij het overtyppen of overschrijven van de gegevens. Ze geven aan dit niet te kunnen bewijzen. Nadien krijgen we een factuur van 480 euro voor de naamswijziging, dat we voor 17 u de dag zelf moeten betalen. Nog steeds zonder bewijs dat wij wel degelijk de fout zouden hebben gemaakt. Om een week weg te zijn, een reis van 2600 euro (vliegticket en all in hotel) nog eens 480 euro er bij, kan dat wel tellen. We vertrekken dinsdag met een heel wrang gevoel. Vooral omdat blijft hangen dat wij deze fout niet zouden maken. Wij weten maar al te goed dat de naam Jolien V. is en niet Jolien Debr. . We hebben telefoontjes gepleegd met het bureau in Waterloo, maar deze horen ons niet. Alvast bedankt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform