Terug

Hoge eindfactuur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Luminus

14/06/2023

Beste, ik heb sinds 2019 een vast contact bij Essent met vaste prijzen voor elektriciteit en gas. In 2020 is dit overgenomen door Luminus aan dezelfde voorwaarden. Vorig jaar heb ik nog telefonisch contact gehad met Luminus om te bevestigen of mijn contract nog steeds hetzelfde was. Dit werd mij bevestigd. Alle tegemoetkomingen van de overheid omwille van de hoge energieprijzen liep ik mis want ik had een oud contract aan vaste prijs. Nu krijg ik toch een eindafrekening van maar liefst 6947 euro. Ik ga daar absoluut niet met akkoord mits mijn contract en dat wij hetzelfde verbruik hebben als vorig jaar. Luminus kan mij niet helpen en verwijst me naar een afbetalingsplan? Voor wat? Wat niet correct is ga ik niet betalen. Ik hoop op jullie hulp


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform