Terug

Hoge eindafrekening

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. G.

Naar: TotalEnergies

07/02/2024

totale energie hoge afrekeningen moet ik betalen slechte boekhouding

Berichten (1)

TotalEnergies

Naar: Y. G.

19/02/2024

Referentie: E222056500Beste Yusuf Ga¶ktekin,We hebben uw klacht goed ontvangen.Het is mij echt onduidelijk welk probleem er zich stelt, ik kon ook geen directe vraag terugvinden in uw klacht.De jaarlijkse afrekeningen werd opgemaakt aan de hand van gevalideerde meterstanden die we ontvingen van de netbeheerder.Ik zie dat deze inmiddels ook betaald werden.Mocht er toch een vraag of opmerking zijn die u graag had willen stellen, kan dat natuurlijk altijd via deze weg.Met vriendelijke groeten,JelleCustomer Services TotalEnergiesTotalEnergies Power and Gas BelgiumRue Saint-Laurent 54 4000 Liège - BELGIQUEwww.totalenergies.beCONFIDENTIALITÉ. Ce courrier électronique (y compris ses éventuelles pièces jointes) peut contenir des informations susceptibles d'etre confidentielles. Il ne peut etre utilisé autrement que pour la finalité pour laquelle il a été envoyé. Au cas où il ne vous serait pas destiné, merci de le supprimer et d'en avertir immédiatement l'expéditeur.CONFIDENTIALITY. This email (including attachments, if any) may contain confidential information. It may not used for purpose other than that for which it has been sent. If you are not the intended recipient, please delete it and notify the sender immediately.ref:!00D0Y033WA3.!5000805MY4uS:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform