Terug

Hoge eindafrekening

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. E.

Naar: Luminus

27/05/2023

BesteIk wil u hierbij informeren dat ik zeer ontevreden ben over de geleverde service van LuminusIk heb net mijn totaal afrekening gekregen en deze is veel te hoogDe kosten ven elektriciteit zijn vanaf begin Jan. dit jaar sterk gedaald en ik zie op mijn eindafrekening dat ik nog steeds het hoge tarief moet betalen Ik ben al meerder jaren trouwe klant van Luminus en heb sinds feb dit jaar zonnepanelen Het is dan ook onaanvaardbaar dat ik een bedrag van EURO 672.64 bovenop maandelijkse kosten moet betalen. Het is hun plicht om trouwe klanten te informeren dat zij recht hebben op een lager tarief. Ik ging ervan uit dat ik als trouwe klant automatisch het lagere tarief zou krijgen of dat zij mij in ieder geval zouden informeren dat ik in aanmerking zou kunnen komen voor een lager tarief. Ik ben dat ook niet van plan om deze zeer hoge rekening te betalen.Ik heb officieel een klacht bij hun online doorgegeven.Nog geen reactie hierop

Berichten (1)

F. E.

Naar: Luminus

18/06/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform