Terug

Hoge afrekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. D.

Naar: Luminus

12/03/2024

BesteVandaag ontdekte ik via mijn applicatie van Luminus dat ik een afrekening heb van 324 euro. Ik betaalde dit jaar maandelijks 150 euro. Dit wil zeggen dat ik 1800 euro in totaal heb betaald.Ik ben een alleenstaande vrouw, woonachtig in een appartement. Ik ben amper thuis waardoor ik een laag verbruik heb. Mijn ouders vertelde me dat zij geld terug kregen van Luminus. Zij zijn vaker thuis dan ik dus een hoger verbruik.Gelet deze bovenstaande informatie, nam ik telefonisch contact op met Luminus.Een dame met Nederlandse tongval vertelde me verscheidene informatie over een hoog kilowattuur, ... Ze gooide met cijfers waar ik als leek geen idee heb waarover ze sprak. Uiteindelijk begon ze een verkooppraatje over interessantere aanboden voor de volgende facturatie en ook over mijn digitale meter waar ik voor een bepaalde service kon bij betalen. Hier ben ik niets mee..Tot slot kon zij mij geen antwoord geven waarom dit verschil tussen mijn situatie en mijn ouders hun situatie zo groot was.. Ik ben niets geholpen met dit telefoontje. Ik heb eigenlijk een verkooppraatje en een dure afrekening gekregen waar niets aan veranderd kan worden.

Berichten (2)

Luminus

Naar: N. D.

13/03/2024

Beste,Test-Aankoop bezorgde ons uw klacht via het klachtenplatform. Eerst en vooral danken wij u voor uw melding want enkel zo kunnen wij onze dienstverlening bewaken en verbeteren. Wij stellen alles in het werk om een passende oplossing te vinden en komen spoedig bij u terug.Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/.Wij helpen u graag verder.Met vriendelijke groeten,Luminuswww.luminus.be This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.

Luminus

Naar: N. D.

03/04/2024

Beste Naar aanleiding van uw klacht die wij ontvingen via de website van Test-Aankoop analyseerde Luminus uw dossier en bezorgden wij ueen gedetailleerd antwoord via e-mail op 03.04.2024.Vriendelijke groetenLuminus This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform