Terug

Hoge afrekening

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. C.

Naar: Luminus

19/01/2024

Ik heb een afrekening van 2410 € .en ik heb minder energie verbruikt..de uitkomst van mijn gesprek bij luminus was .ja mevrouw de eenheidprijs staat ook hoog .ik zou een mail en een brief hebben gehad om dit te verlagen .wat niet zo is ! En ik vind een energiebedrijf moet kijken dat de klanten het laagste tarief hebben .ik ben altijd werken .ben alleenstaande.mijn verbruik is minder dan vorig jaar .maar mijn factuur is verdubbeld in prijs .dus als gevolg deze hoge betaling .ze komen me niet tegemoet. Zeggen dat dit voor hen correct is .want ik heb niet gereageerd op de brief .wat ik niet heb ontvangen !! Het is te belagelijk voor woorden .ze praten over een eenheid prijs van met de oorlog in Oekraïne.dit was in 2021 volgens mij.ik heb vorig jaar terug gekregen op mijn afrekening. Ik heb sinds de digitale meter problemen. Daar geven ze ook geen antwoord op .als ik vraag kom dat eens nakijken. Dat doen ze maar ik moet het betalen. Schandalig is het .alsof mensen nog niet genoeg betalen. Als ik de verwarming op 25 had staan kan ik het begrijpen .maar ik ben nooit thuis en verwarming niet hoger dan 20 .en maar alleen .mijn verbruik is verlaagd ..hopelijk kan iemand me helpen.

Berichten (1)

S. C.

Naar: Luminus

06/02/2024

Het bedrag is van mijn rekening .schandalig gewoon.ik heb ern klacht ingediend en normaal word de factuur dan op pauze gezet .jullie antwoorden nig niet eens .is dit service ?? Er is n fout bij jullie. Jullie zeggen een mail te hebben gestuurd om het tarief te verlagen .dikke zever .fraude is dit .ik ga ermee verder .


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform