Terug

Hoge afrekening

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. C.

Naar: Engie

30/05/2017

Wij zijn in november 2016 overgestapt naar enige omdat zij beloofden dat we dan minder per maand zouden moeten betalen. Ongeveer 20€ minder dan de vorige.Na 7 maanden, nu in april, krijgen wij een afrekening van 480€ bij te betalen. Hoe kan dit? Is dit oplichterij? Ons verbruik is stabiel gebleven....

Berichten (3)

Engie

Naar: K. C.

02/06/2017

Geachte mevrouw Ceunen,In bijlage vindt u een kopie van de mail die u gisteren werd gestuurd.Met vriendelijke groeten.Complaint Handling TeamMarketing Sales ENGIE Mail Disclaimer::www.engie.com/disclaimer/

K. C.

Naar: Engie

02/06/2017

DATA NOT AVAILABLE

Engie

Naar: K. C.

02/06/2017

Mevrouw Ceunen,Onze diensten hebben uw huidige afbetalingsplan (96,00 EUR per maand) geannuleerd en een nieuwe opgemaakt in 10 schijven (/- 48,00 EUR per maand).De modaliteiten van dit afbetalingsplan zullen u per post gestuurd worden.Wat betreft het bedrag van uw tussentijdse facturen, nodigen wij uw uit om dit bedrag op uw Energiedesk (via www.engie-electrabel.be) zelf aan te passen.Uw persoonlijk passwoord is op elke factuur zichtbaar.Met vriendelijke groeten.Complaint Handling TeamMarketing Sales ENGIE Mail Disclaimer::www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform