Terug

Hoge afrekening en maandbedrag omhoog

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. M.

Naar: Luminus

26/02/2023

beste , ik heb een eind afrekening gekregen van luminus 934.99 euro te betalen als afrekening van 6 maand op dit adres te wonen , ik neem nu altijd zelf de meterstanden op en ik lig normaal aan 11 kwh per dag terwijl ik soms eens een uitschieter heb tot max.14 kwh . als ik het bereken komen ze aan een gemidelde zo van 17 kwh , terwijl ik de eerste maanden erg zuinig ben en nog steeds ben , hebben ze zelf gezegd , ze vragen dan om alles door te sturen en daar stopt het dan ook , ik hoor niks meer . Ook hebben ze eigenhandig mijn maandbedrag van 100 per maand want ik verbruik geen gas naar 228 euro opgetrokken in januari 2023 en ik kan het niet meer aanpassen . Ik ga hier niet met akkoord en ben overgestapt , is niet de eerste maal dat ik miserie heb met luminus laat staan dat ze vriendelijk zijn , al 1000 x heb ik gemeld dat ik geen gas verbruik en toch rekenen ze gas aan , enzoverder . Ik geraak er niet uit en vooraleer dat ik iets en een gedetaileerde afrekening heb niet via online brief , veel specifieker betaal ik dat niet . Dat ze eerst eens het onderzoek bekend maken en mij een gedetalleerde afrekening opsturen . Mijn nacht verbruik is veeeeeeeel hoger dan de maanden ervoor en ik neem ze op en kom aan max 2 kwh . dus waar halen ze het . Ik wil een duidelijk overzicht en aanpassing , de man van fluvius heeft een kwartier bezig geweest tijdens de meter opname , is dat normaal ?? dacht het niet .


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform