Terug

hoeksalon slechte kwaliteit

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: Belga Meubelen Tienen/Tirlemont

15/08/2020

Geachte,ik bestelde en betaalde een long chair muna ter waarde van 699 euro bij belga meubel Brugge op 10/05/2019.De levering is 6 a 8 weken later dus levering eind juni 2019.Na een paar maanden zag je de rompels in de zetel.Dit werd doorgegeven aan Belga meubel in december 2019.Ze zouden terug contact opnemen.In januari hoor ik nog niets en neem zelf terug contact op.Ik ben dan zelf ter plaatse gegaan zodat ze een kopie van aankoop konden maken alsook de foto's van de zetel.Na enige tijd hoor ik nog niets en neem terug contact op.Toen kreeg ik te horen dat ze niets ontvangen hadden.Ik zei dat dit niet mogelijk was dat we ter plaatse geweest zijn en de vrouw achter de kassa die er al jaren werkt had nochtans kopie gemaakt.Maar dit vonden ze niet meer terug.Dus opnieuw alles verzonden per mail.De volgende uitleg was dat de fabriek gesloten was vanwege corona.Na corona toen de winkel werkte namen we terug contact op waarop het antwoord was dat het nog steeds corona was.Toen ik hen zei dat dit onmogelijk was omdat ze bij iemand anders in de straat meubelen geleverd hadden zeiden ze terug dat ze niets ontvangen hadden.Op aangetekende zending reageerden ze ook nietIk ben blijven bellen en mailen en ik kreeg antwoord van mevrouw dat ik daarmee moest stoppen met bellen en mailen.Ik heb dan ook gezegd dat ik verdere stappen zou ondernemen met test aankoop te schrijven.Ik kreeg dan bericht na enige leugens nog van hen dat ze iemand zouden langssturen.Er is iemand langsgekomen en ik herkende deze als de zaakvoerder.Die zei ineens dat hij de vertegenwoordiger was en iemand anders de baas.Dit terzijde gelaten,deze persoon zei letterlijk : ja wat wil je voor zo een goedkope zetel.Er is niets aan.Ik heb hem gevraagd om dit per mail te bevestigen omdat ik daar niet mee akkoord ga.Nu moeten ze niet afkomen dat het normaal is na 1 jaar gebruik.Het was nochtans geen jaar toen ik hen van de problemen op de hoogte stelde.Ik heb wel te horen gekeregen dat ik een tweedehands zetel uit de showroom ontvangen heb.Daar ga ik niet mee akkoord en graag zou ik een nieuwe zetel willen voor het bedrag die betaald geweest is.

Berichten (6)

Belga Meubelen Tienen/Tirlemont

Naar: E. V.

20/08/2020

Beste,Kan u mij het dossiernummer van de dienst na verkoop bezorgen aub,Het nummer dat vermeld word in de mail is de bestelbonnummer en dezen zijn vorig jaar allemaal opgegaan in de brand die wij vorig jaar hebben gehad te Vilvoorde,Dit was de centrale opslagplaats voor al de afgehandelde bestellingen,Vriendelijke groeten,Silke

E. V.

Naar: Belga Meubelen Tienen/Tirlemont

20/08/2020

Geachte, er staat in e-mail Belga meubelen geen dossiernummer vermeld.Graag nu duidelijk antwoord in verband met zetel .Ofwel een nieuwe zetel en niet uit de toonzaal waar mensen ingezeten hebben ofwel mijn geld terug.Dit is nu de eerste maal dat ik hoor van een brand.Ik wil een duidelijk antwoord van u.Geld terug of nieuwe zetel met de nadruk op 'nieuw'Hopend op een spoedig antwoord vanuwentwege , groet ik u ,Vandenbussche

Belga Meubelen Tienen/Tirlemont

Naar: E. V.

27/08/2020

Beste,De klant moet zich richten naar de winkel waar hij de zetel heft aangekocht,nl de winkel in Brugge.Vriendelijke groeten,SilkeBelgameubel Tienen

E. V.

Naar: Belga Meubelen Tienen/Tirlemont

23/09/2020

Aan Belga Meubelen BruggeJullie staan allen in contact met elkaar en kunnen zo goed alles draaien en keren .Maar ik laat het hier niet bij.

Belga Meubelen Tienen/Tirlemont

Naar: E. V.

24/09/2020

Beste test aankoopDe bestelbon lezen en zich melden bij de juiste mensen aub !!!U besmeurt onze naam !!Met vriendelijke groeten,Bien à vous,Kind regards,Mit freundlichen Gra¼aŸen,

Belga Meubelen Tienen/Tirlemont

Naar: E. V.

24/09/2020

Beste,Gelieve uw mails te richten naar desbetreffende winkel aub,Vriendelijke groeten,Silke


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform