Terug

Hoe zelfscan controle niet moet gebeuren

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: AH - Albert Heijn

29/05/2024

BesteNaar aanleiding van mijn bezoek op 29 mei om 19.23u aan albert heijn lokeren.Bij het afrekenen via de zelfscan heb ik controle.Geen probleem. Wat ik niet OK vind is dat mijn boodschappen helemaal doortrokken worden, producten worden ruw behandeld. Zware dingen die onderaan in mijn tas zitten worden op mijn chips en bananen gepoft. Ik betaal niet voor geblust bananen, chips in kruimels, koekjes stuk, komkommer met plekken. Waarom moet dit zo ruw?Meneer zegt dat dit zijn taak is en dat hij geen tijd hft. Op dat moment sta ik alleen aan de scan.De manier waarop kan niet. Als ik mijn ongenoegen uit zegt meneer dat ik dan maar gebruik moet maken van de gewone kassa's.Ik wil dat in de toekomst mijn aangekochte producten met zorg worden behandeld.Graag verwacht ik een antwoord.Lieve Van Der Paelt

Berichten (2)

AH - Albert Heijn

Naar: L. V.

29/05/2024

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 11125195. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl

AH - Albert Heijn

Naar: L. V.

30/05/2024

Beste Lieve,Bedankt voor je bericht.Er worden controles gedaan om te kijken of het gebruik van de zelfscan juist gaat. Een controle wordt steekproefsgewijs door het systeem aangemaakt door middel van een algoritme (om de zoveel aantal klanten) en een medewerker voert deze controle uit.Het personeel in de winkel heeft zelf geen invloed op het aanmaken van een steekproef.Ben je nieuw in een winkel en je maakt daar voor het eerst gebruik van zelfscan? Dan krijg je ook vaak een controle. Dit is meer om te kijken of het zelfscannen is gelukt en of je misschien ergens nog toelichting of hulp bij nodig hebt. Dus vanuit service-oogpunt.Volgens jou zijn de producten ruw behandeld door onze collega. We nemen je klacht serieus en zullen dit melden bij het management-team van de winkel zodat er volgende keer op gelet wordt.Hopende je zo voldoende te hebben geïnformeerd. Fijne dag toegewenst!Met vriendelijke groet,NebahatAlbert Heijn klantenserviceToch nog vragen? We helpen je graag verder op ah.nl/klantenserviceBezoek ons op www.ah.nl--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- This e-mail (including any attachments) may contain information that is private, confidential, or protected by attorney-client or other privilege. If you received this e-mail in error, please delete it from your system without copying it and notify sender by reply e-mail.ref:!00D0Y01Kh5s.!500070j8uIM:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform