Hoe half vlaanderen afgezet en gebruikt werd door telenet
Aard van probleem:
AndereKlacht
R. V.
Naar: Telenet
ik heb geen zin om weeral alles opnieuw te formuleren.het enige dat jullie moeten weten is dat ik dit bericht op de facebook pagina van Telenet had gepost en het binnen 2 minuten al weggehaald en gecensureerd werd.Hoi Telenet,Waarom zijn jullie actief traffic shaping aan het toepassen op mijn mediaserver in mijn thuisnetwerk? Hebben jullie dat recht wel? Is dit geen inbreuk op mijn privacy?Waarom heeft ineens half vlaanderen Play of Play More besteld terwijl niemand in hun gezin dat ooit besteld had? Heeft het mss te maken met het feit dat ge maar 4 keer op OK moest duwen om dit te bestellen en dat elke Digicorder soms trager reageert dan een computer vol met virussen? hebben jullie mss dankbaar daarvan misbruik gemaakt? Kennen jullie het begrip Opt In en Opt out wel? En dat Opt out tegenwoordig verboden is in de Europese unie? ik denk het wel eh, want als je het beeld verkeerd insteld op uwe digicorder sta je altijd automatisch op Cancel. Waarom niet hetzelfde doen bij dingen die je zomaar kunt bestellen?Waarom heb ik niet direct Acces tot MIJN telenet modem? Waarom moet ik helemaal verbinding maken met jullie hoofdkwartier in gent om dan toegang te hebben tot mijn netwerk? Waarom moet mijn complete thuis netwerk altijd naar de mallemoer gaan wanneer jullie onaangekondigde werken doen?Waarom is jullie CEC compatibiliteit van jullie Digicorders maar beperkt tot aan en uitzetten? heeft het mss te maken met het feit dat jullie vinden dat iedereen jullie idiote afstandsbediening moet vasthebben?in ieder geval het antwoord op elk van deze vragen is omdat telenet nog niet genoeg centjes heeftIk had zelfs niet de tijd om een screenshot te maken hiervan, zo snel hebben ze mijn bericht verwijderdPrettige feestdagen,Roel Vaes
Berichten (9)
Telenet
Naar: R. V.
Klantennummer: 24546454Beste mijnheer Vaes, Naar aanleiding van je klacht , probeerde ik je enkele keren te contacteren. Jammer genoeg kon ik je niet bereiken. Ik heb je een mail gestuurd met de vermelding van een gratis nummer waarop je ons kan contacteren. Met vriendelijke groet Kristoff Value Center --
R. V.
Naar: Telenet
Elk zijne Goeiendag,Ten Eerste, heb ik geen zin om eender iemand van het bedrijf waar u voor werkt te woord te staan, communicatie met mij zal enkel en alleen via tekst verlopen. Dus bij deze vraag ik u vriendelijk om mij NIETMEER telefonisch te contacteren tenzij u tinitus wilt overhouden door mijn gefrustreerd geschreeuw.Ten Tweede, ik ben al goed geholpen geweest door een zekere Jolien, Liam, Kevin en Dennis.en daar gaan we dan u ook nog bij mogen rekenen meneer Kristoff.Ten Derde, Dit wilt niet zeggen dat mijn klachten over Telenet noch frustratie opgelost of minder zijn.Ik zal nog altijd de nodige stappen ondernemen dat heel Vlaanderen weet wat ik weet. Dus raad ik bij deze de technische dienst en vooral uw bazen aan om actie te ondernemen, dat zodra ik hiermee naar buitenkom, dat al mijn informatie al achterhaald is.De Play & Play More scam dat het bedrijf waar u voor werkt heeft uitgevoerd is mss toch al zo lang geleden dat het niemand meer interesseert, maar het feit dat Telenet moedwillig de Privacy van iedere klant niet respecteert... ik denk dat daar wel een paar paarden van gaan steigeren + ik weet ook uit goeie bronnen dat Net Neutrality niet gerespecteerd word en dat er bepaalde werknemers zijn die als ze zich vervelen, dan maar is de privacy van half bekend vlaanderen gaan aantasten en waarom? Om te kijken bv wat voor porno Ann van Elsen besteld. Iets wat Mvr van Elsen zeker niet zal appreciëren en wees maar zeker dat zij ook ingelicht gaat worden hiervan.Dit wilt wel niet betekenen dat de Support niet goed hun best hebben gedaan.IK HERHAAL NOGMAALS, ik ben tevreden met de support.Dus als een van uw belachelijke bazen denkt om dan de verantwoordelijkheid naar een van jullie door te schuiven, dan is het duidelijk dat deze persoon zijn/haar positie NIET verdiend heeft.Ten Vierde en ten laatste, wat ik wel enorm zou appreciëren Kristoff, is als er collegas van u zijn (support, technische dienst, QC) die anoniem willen bevestigen of ontkrachten waarvan ik zeker denk te weten dat Telenet zich schuldig aan maakt. ik kan gecontacteerd worden op Dampkapp@hotmail.comVoor de rest nog een prettige dag voor u, Jolien Liam, Kevin en Dennis en ne welgemeende FU naar uw bazen.
Telenet
Naar: R. V.
Klantennummer: 24546454 Geachte heer Vaes, Ik bevestig ontvangst van uw klacht en infomeerde u via mail. (dampkapp@yahoo.com) Met vriendelijke groeten, Ann TelenetDit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact --
R. V.
Naar: Telenet
Elk zijne Goeiendag,U informeerde mij op mijn email van niks mevrouw... het enige wat u deed was een vaag antwoord geven dat ik niet volgens de regels van uw belachelijke facebookpagina voldeed... leg mij dan eens uit hoe? tenminste als u geen robot bent. het zou enorm schandalig zijn om iets wat een ernstige klacht is te laten afhandelen door een geautomatiseerde email.Ik wacht op uw antwoord.
R. V.
Naar: Telenet
Telenet... ga ik nog antwoord krijgen waarom mijn post op uw belachelijke Facebook pagina verwijderd was? Kunt u mij vertellen welke regels ik verbroken heb? Kunt u mij ook eens vertellen waarom u dat niet hier kon meedelen maar wel heel sneaky via mijn mail?Wees maar zeker MEVROUW ANN dat na uw antwoord ik een tandje ga bijsteken om ervoor te zorgen dat ZOVEEL MOGELIJK MENSEN WETEN OVER JULLIE VIEZE GORE SCAM EN PRIVACY INFRINGING PRAKTIJKEN.En daar heb ik uw domme facebookpagina niet voor nodig.Ik raad jullie aan om jullie forums in de gaten te houden zodat jullie mijn berichten even snel kunnen verwijderen als jullie gedaan hebben bij mijn facebook post.EN WEES MAAR ZEKER DAT DEZE HELE CONVERSATIE ZAL MEEGEDEELD WORDEN MET TEST AANKOOP inclusief uwe sneaky mail mevrouw Ann.Nogmaals een goeiendag aan Jolien Liam, Kevin en Dennis.en u mevrouw Ann... gene goeiendag gewenst.
R. V.
Naar: Telenet
Elk Zijne Goeiendag,U Heeft er een vijand bij gemaakt beste Telenet.Ik zal bij deze niet stoppen totdat uw hele bedrijf genationaliseerd is.Nogmaals kusjes aan de Telenet Directie )
Telenet
Naar: R. V.
Klantennummer: 24546454Geachte heer Vaes, Ik bevestig ontvangst van uw klacht en infomeerde u via mail. (dampkapp@yahoo.com) Met vriendelijke groeten, Ann TelenetDit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact --
R. V.
Naar: Telenet
Beste Mevrouw Ann,Dit is al de 2de keer dat u het probeert "op te lossen" via mijn mail, denkt u nu echt dat ik OF Test Aankoop gisteren geboren waren? het is duidelijk dat u dit wilt oplossen zonder dat Test Aankoop hier iets mee te maken zou hebbenDaar zou u ten eerste u voor moeten schamen en ten tweede moet u beter weten.Ik wil bij deze niet meer door u "Geholpen" worden mevrouw.want u maakt het alleen maar erger voor het bedrijf waar u voor werkt.ik zal bij deze nu Test Aankoop hierbij betrekken.U heeft meer dan genoeg kansen gekregen van mij.+ ik zal ze op hoogte brengen van alle censuur die er op uw Facebook pagina gaande is.
Telenet
Naar: R. V.
Klantennummer: 24546454 Geachte heer Vaes, Ik bevestig ontvangst van uw klacht en infomeerde u via mail. (dampkapp@yahoo.com) Met vriendelijke groeten, Ann TelenetDit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact --
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten