Terug

Het sturen van een technieker zonder dossierkennis.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. B.

Naar: TK Home Solutions

29/03/2024

Beste, vrij vlot stuurde u een technieker voor ons probleem, maar hoewel jullie de installatie plaatsten, en jullie dus alle gegevens hebben, stuurden jullie een technieker die beweerde niet aan het toestel te kunnen werken. Hij beweerde dat onze installatie te oud is, en dat het volledig moest worden vervangen. Rekening houdend met de index betreft het een installatie t.b.v. 13000€, meer bepaald een traplift geplaatst in december 2006. Ondanks mijn herhaalde mails, kreeg ik van jullie geen reactie, behalve dan een factuur van 159,38euro.Ik betaal graag voor een oplossing, niet voor (ontoereikende) middelen.Heel vlug kreeg ik de indruk dat de technieker veeleer een nieuwe installatie probeerde te verkopen.Hoogachtend.

Berichten (1)

A. B.

Naar: TK Home Solutions

16/04/2024

Geachte heer, Geachte mevrouw,Verwijzend naar mijn schrijven via Test-Aankoop dd. 29 maart jl., alsook naar mijn mails die rechtstreeks naar uw bedrijf stuurde, stel ik samen met Test-Aankoop vast dat ik we geen reactie mochten ontvangen, behalve een factuur waarvan de beschrijving niet overeenkomt met de werkelijk geleverde prestatie. Deze factuur werd dan ook geprotesteerd. Het toestel wacht nog steeds op herstelling.Met vriendelijke groeten,Ann Biebuyck


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform