Terug

Het scherm gaat niet meer open

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: Cool blue

03/12/2023

beste,wij hadden 11 maanden terug GSM gekocht een Samsung Galaxy Z Flip 4 256GB COOL BLEU plots ging het scherm niet meer open nog geen centimeter wij durven niet verder open doen wij sturen deze op en een mooi Berichtje terug deze is gevallen ( hij was NOCH gevallen )ik kreeg direct een offerte prijs 452,72 euro kosten1 dag later sturen ze foto's doorwat bleek de GSM scharnier staat scheef en de GSM open trokken van niet in GARANTIE zeggen ze maar wat ze niet wisten voor vertrek hebben we 5 foto's getrokken van de gsm en wat er nog bij stond Let op: de reparatiekosten kunnen hoger zijn dan de kosten voor een nieuw toestel. Jij bepaalt of je de reparatiekosten betaalt of voor een nieuw toestel kiest.maar ik zal er niet bijlaten zij meten maar met een oplossing komen met Boze Groeten

Berichten (3)

Cool blue

Naar: J. D.

04/12/2023

Hi Denis,Natuurlijk wil je een gepaste oplossing voor je Samsung Galaxy Z Flip. Ik begrijp dat het niet fijn is om een prijsopgave te ontvangen.De door Samsung erkende hersteldienst heeft je Samsung Galaxy Z Flip inderdaad onderzocht. Zij constateren dat de oorzaak van het defect komt door val-, druk- of stootschade. Dit type schade wordt niet door de garantie gedekt, waardoor een prijsopgave volgt. We kunnen niet om deze bevindingen heen.Sorry voor het ongemak! De keuze voor de prijsopgave kan je doorgeven via de links in de originele prijsopgavemail.Ik hoop je hierbij voldoende te hebben gea¯nformeerd. Vragen? Neem dan gerust contact met ons op.Met vriendelijke groet,Robert van CoolblueBackoffice medewerkerAlles voor een glimlachHeb je een vraag?Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereik --- original message ---On December 3, 2023 at 12:18 :PM GMT+1 klachtenbox@test-aankoop.be

J. D.

Naar: Cool blue

04/12/2023

Beste Jullie hebben de telefoon openGevrongen en wat gebeurd er dan denk je er moet iets breken hij ging niet open en nu is er ook meer schade aan nogmaals hij is niet door val-, druk- of stootschade wat jullie beweren Bekijk de foto’s maar dat jullie gestuurd hebben Gr jp

Cool blue

Naar: J. D.

05/12/2023

Beste Denis,Allereerst wil ik mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat is ontstaan door de onverwachte prijsopgave. Ik begrijp volkomen dat dit niet was wat je had verwacht.Ik wil benadrukken dat onze hersteldiensten bestaan uit zeer bekwame professionals. Het is absoluut niet onze bedoeling om een situatie te creeren waarbij we onnodige reparaties voorstellen. Onze technici gaan grondig te werk en streven ernaar om eerlijke en nauwkeurige diagnoses te stellen.De vastgestelde schade lijkt volgens onze erkende hersteldienst het resultaat te zijn van gebruikersschade. We hebben alle vertrouwen in de juistheid van deze diagnose. Mocht je echter nog twijfels hebben of verdere verduidelijking wensen, staan we altijd klaar om je te assisteren.Nogmaals onze excuses voor het ongemak en hartelijk dank voor je begrip in deze situatie.Met vriendelijke groet,Jana van CoolblueBackoffice MedewerkerAlles voor een glimlachCoolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On December 4, 2023 at 12:31 :PM GMT+1 klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform