Terug

HET PAKKET LEVEREN WAAR GEVRAAGD

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. P.

Naar: bol.com

06/08/2023

Beste, mijn bestelnummer 1613518368 werd niet geleverd op aangeduid adres, waar telkens iemand aanwezig is. Later ontving ik een mail met melding dat, gezien ik het pakket niet had afgehaald aan een afhaalpunt ik binnen de 5 dagen mijn geld terug op mijn rekening zou zien. Per ongeluk annuleerde ik de retour van het pakket. Nu blijkt dat ik op uw website geen mogelijkheid zie om u te contacteren. Ik kan nu zelf retourneren ( wat ik niet heb ontvangen ) waarbij mij een etiket wordt gemaild dat ik dient af te geven aan het afhaalpunt. Ik woon in Spanje. Mijn telefoonnummer kan ik ook niet ingeven 0034 618 33 14 10. Ik weet zelfs niet aan welk afhaalpunt het pakket werd afgegeven. Wat ik wel weet is dat er een bezorger voor u werkt die totaal onverantwoordelijk tewerk gaat. Op een bepaalde dag ontving ik een mail om 15.00 u dat de bezorger zijn route die dag niet kon afmaken. En daarna de mail dat ik het niet had afgehaald aan een afhaalpunt. Ik heb nooit een afhaalpunt opgegeven en ik kreeg ook geen info over welk afhaalpunt.Ik weet dus niet waar het pakket is en ik heb ook nog geen teruggave van mijn geld op mijn rekening gezien.

Berichten (4)

bol.com

Naar: J. P.

07/08/2023

Goedendag John,Bedankt voor je bericht. Vanochtend is de retour door onze logistieke afdeling verwerkt. Het aankoopbedrag staat binnen vijf werkdagen op de rekening waarmee de betaling is voldaan.Met vriendelijke groet,Chantal van bol.com

J. P.

Naar: bol.com

07/08/2023

Ik denk dat het vooral belangrijk is na te gaan welke bezorger de paketten niet op het aangeduide adres levert en gewoon zonder meer ( zonder de klant in te lichten ) deze aan een ophaalpunt levert wat zijn werkdag natuurlijk korter maakt en aangenamer. Maar helaas niet aangenamer voor uw klanten.Dan denk ik : " Ik zal wel niet de enige zijn met hetzelfde probleem ? ".

bol.com

Naar: J. P.

07/08/2023

Goedendag John,Bedankt voor je bericht. Vanochtend is de retour door onze logistieke afdeling verwerkt. Het aankoopbedrag staat binnen vijf werkdagen op de rekening waarmee de betaling is voldaan.Met vriendelijke groet,Chantal van bol.com

J. P.

Naar: bol.com

07/08/2023

Ik denk dat het vooral belangrijk is na te gaan welke bezorger de paketten niet op het aangeduide adres levert en gewoon zonder meer ( zonder de klant in te lichten ) deze aan een ophaalpunt levert wat zijn werkdag natuurlijk korter maakt en aangenamer. Maar helaas niet aangenamer voor uw klanten.Dan denk ik : " Ik zal wel niet de enige zijn met hetzelfde probleem ? ".


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform