Beste, mijn bestelnummer 1613518368 werd niet geleverd op aangeduid adres, waar telkens iemand aanwezig is. Later ontving ik een mail met melding dat, gezien ik het pakket niet had afgehaald aan een afhaalpunt ik binnen de 5 dagen mijn geld terug op mijn rekening zou zien. Per ongeluk annuleerde ik de retour van het pakket. Nu blijkt dat ik op uw website geen mogelijkheid zie om u te contacteren. Ik kan nu zelf retourneren ( wat ik niet heb ontvangen ) waarbij mij een etiket wordt gemaild dat ik dient af te geven aan het afhaalpunt. Ik woon in Spanje. Mijn telefoonnummer kan ik ook niet ingeven 0034 618 33 14 10. Ik weet zelfs niet aan welk afhaalpunt het pakket werd afgegeven. Wat ik wel weet is dat er een bezorger voor u werkt die totaal onverantwoordelijk tewerk gaat. Op een bepaalde dag ontving ik een mail om 15.00 u dat de bezorger zijn route die dag niet kon afmaken. En daarna de mail dat ik het niet had afgehaald aan een afhaalpunt. Ik heb nooit een afhaalpunt opgegeven en ik kreeg ook geen info over welk afhaalpunt.Ik weet dus niet waar het pakket is en ik heb ook nog geen teruggave van mijn geld op mijn rekening gezien.