Terug

Het niet verkrijgen van een beloftebon wegens niet voorradig zijn 4 actie produkten

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

G. D.

Naar: AH - Albert Heijn

06/11/2025

Geachte mevrouw/heer, Aan klantendienst AH 6 november 2025, Beste medewerker AH, Ik ben gisteren gaan winkelen in de AH winkel in Sint Niklaas, ik had maandag reeds producten gehaald van jullie actie 2+5, maar de Dash vlekverwijderaar voor wit wasgoed, was volgens de aanvuller niet geleverd. Ik ben dan dinsdag teruggegaan voor dit produkt op te halen, en ook andere produkten van de actie, dus ik heb nog wat anders aangekocht omdat ik daar toch was, maar voor de rest waren de rekken voor wat ik nodig had leeg, een van de aanvullers zei dat er ’s avonds nog een vrachtwagen moest leveren. Op woensdag 5/11/25 rond 8h20 aangekomen bij AH Sint Niklaas, weerom allemaal lege rekken, dus ik ben hier voor de derde en weer allemaal lege rekken, we halen er de manager operatie bij, en vragen voor een beloftebon voor deze artikelen, zijnde: -Dash vlekverwijderaar Gel voor witte was 2 + 5 = 7 stuks voor de totale prijs 13,98 euro -Dash vlekverwijderaar Gel voor gekleurde was 2 + 5 = 7 stuks voor de totale prijs 13,98 euro -Robijn wasverzachter Zwitsal 38 beurten 2 + 3 = 5 stuks voor de totale prijs 14,58 euro -Appelmoes Friszoet 2 + 5 = 7 stuks voor de totale prijs 4,28 euro ik had op een briefje staan, en er ook bijgezegd dat AH had aangegeven in het laatst nieuws van 5/11/25 dat de regionale verantwoorden, op de hoogte waren gebracht, dat ze deze bons moesten geven, en de verantwoordelijken moesten dit verder communiceren naar de filialen, maar hij zei ons dat hij dit moest vragen aan een overste, dat heeft hij dan gedaan,als hij terugkwam, vroeg hij mijn bonuskaart, en heeft hij gezegd dat hij maar voor 1 artikel een beloftebon op de bonuskaart mocht plaatsen, waarop ik gezegd dat ik daar niet akkoord was, want ik had 4 artikelen voor een beloftebon, maar dat mocht hij niet doen. De naam van degene waar HLN met gesproken had zoals vermeld in de krant, Ann Maes van Albert Heijn. Mag ik rekenen op een gunstig antwoord van jullie, en de de beloftebon voor deze 4 artikelen aan de actie prijzen. Vriendelijke groeten, Guido De Wolf Karel Van Hoeylandtlaan 39 9140 Temse tel: +32 475 65 67 46 email: guido.de.wolf1@telenet.be Bijlagen: - Promotie/korting - Betalingsbewijs - Aankoopfactuur

Berichten (3)

AH - Albert Heijn

Naar: G. D.

08/11/2025

Beste , Hartelijk dank voor uw bericht. Graag geef ik u wat meer uitleg over de Bonusaanbiedingen en de situatie rondom de recente 2+5 actie: ? Belangrijk om te weten Sommige Bonusaanbiedingen gelden alleen in de winkel en niet online. Dit wordt in de Bonusfolder aangegeven met een boodschappenwagentje met een streep erdoor. In België geldt een maximum van 6 stuks per Bonusproduct per klant. De Bonuskorting geldt bij online bestellingen op de dag van levering, niet op de besteldag. Per klant kan er maximaal één reclamecheque per Bonusaanbieding worden uitgegeven. Dit geldt niet voor op=op acties.? Update over de 2+5 actie Onze recente XXXXXL Bonuscampagne met 2+5 aanbiedingen was uitzonderlijk populair. Ondanks de grote voorraad is een deel van de producten inmiddels uitverkocht. Door de hoge vraag en media-aandacht worden er geen reclamecheques meer uitgeschreven voor deze actie. We begrijpen dat dit teleurstellend kan zijn. Volgende week starten er weer nieuwe aanbiedingen. We raden aan om onze Bonuspagina’s goed in de gaten te houden. Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Demelso Medewerker Klantenservice Albert Heijn Toch nog vragen? We helpen je graag verder op onze klantenservice pagina. Mijn gegevens Naar de homepage Vragen Voorwaarden

G. D.

Naar: AH - Albert Heijn

10/11/2025

Beste, ik vind dit een uitleg die ik niet prettig vind om te lezen, en ik kan misschien eerst bij Colruit gaan kijken, dan moet ik minder ver rijden, nen als ze het daar hebben, dan ben ik zeker dat ik aan het product geraak, want nu heb ik 3 x naar AH in Sint Niklaas gereden om Vlekkenverwijderaar gel voor witte was in promatie aan te kopen, zijnde op maandag, dinsdag en woensdag, en maandag was het niet geleverd want de aanvuller is gaan kijken, en de andere weet ik, maar stond het niet in de rekken, en als ik telkens naar Sint Niklaas moet rijden voor niets, dan kost het me alleen maar centen en heb ik niets. Vriendelijke groeten, Guido De Wolf

AH - Albert Heijn

Naar: G. D.

10/11/2025

Beste Guido, Onze 2+5 actie overtrof alle verwachtingen, ondanks de bijzonder grote volumes die we hadden voorzien. Een deel van de actie was helaas helemaal uitverkocht. Dat is het gevolg van de bijzonder grote en aanhoudende media-aandacht. Daarom schrijven we geen reclamecheques meer uit. Deze week hebben we weer nieuwe, mooie aanbiedingen, houd onze Bonuspagina’s dus goed in de gaten! Met vriendelijke groet, Milo Medewerker Klantenservice Albert Heijn Toch nog vragen? We helpen je graag verder op onze klantenservice pagina. Mijn gegevens Naar de homepage Vragen Voorwaarden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform