Terug

het niet-uitvoeren van definitieve elektriciteitsaansluiting op nieuwbouwwoning met warmtepomp

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. C.

Naar: FLUVIUS

18/10/2023

Langs deze weg wens ik klacht in te dienen omtrent de systematische nalatigheid vanwege Fluvius in ons dossier, en dat zowel op vlak van opvolging, uitvoering en communicatie. Om een definitieve elektriciteitsaansluiting aan onze nieuwbouwwoning te kunnen volbrengen, is volgens Fluvius eerst een netuitbreiding nodig, door Fluvius zelf uit te voeren. Een jaar na onze aanvraag is dit nog niet gebeurd. Sterker: de werken blijken zelfs niet (meer) op de planning te staan.

Berichten (1)

FLUVIUS

Naar: J. C.

24/10/2023

BesteIk heb uw melding goed ontvangen.Ik begrijp dat er een netuitbreiding dient uitgevoerd te worden vooraleer uw aansluitingswerken voor uw nieuwbouwproject kunnen uitgevoerd worden.Ik heb uw melding bezorgd aan onze dienst Planning en Aansluitingen. Ik kreeg de bevestiging van een medewerker dat de aannemer momenteel bezig is met de aanleg van het elektriciteitsnet. De uitvoering van uw elektriciteitsaansluiting werd ingepland op 30.10.2023.Met vriendelijke groeten,Kris VermeerschKlachtencommissieBrusselsesteenweg 1999090 Mellewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform