Terug

Het niet uitvoeren anulatie lidmaatschap

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. T.

Naar: Basic-Fit

02/01/2024

Beste,Mijn dochter heeft haar in 2022 lid gemaakt gehad bij basic fit. Vorig jaar 2023 heeft zij het lidmaatschap opgezegd en stopgezet. Althans dat dachten we toch. Hier deden ze al heel moeilijk over omdat ze geen doktersbewijs had om haar geld terug te krijgen van de maanden dat zij niet naar basic fit is geweest wegens gezondheidsproblemen. Na het indienen van een doktersverklaring kreeg zij echter nog steeds niet haar geld terug. Uiteindelijk ging er in een keer geen geld meer van haar rekening en dachten we eindelijk hebben ze het begrepen. Mijn dochter heeft meermaals aangegeven dat ze haar lidmaatschap wilde stopzetten dus dachten we oké dat is nu in orde. Wat blijkt nu dat ze haar lidmaatschap bevroren hadden tot eind december 2023 dus zolang dat aangegeven was op haar doktersverklaring. Terwijl ze uitdrukkelijk meermaals gezegd heeft en aangegeven heeft haar lidmaatschap stop te zetten. Nu gaat er ineens weer geld van haar rekening af naar basic fit voor haar lidmaatschap. Meermaals hebben wij contact willen opnemen met basic fit maar krijgen steeds hetzelfde te horen dat het niet mogelijk is om haar geld terug storten en ze zou weer een opzegtermijn moeten doen enz enz het is zelfs zo geweest dat ze gewoon stopten met sturen omdat we zogezegd niet meer antwoorden op hun vraag. Met als gevolg dat er weer niets geregeld is. Zij beweren dus ook dat mijn dochter geen stopzetting aangevraagd heeft voor lidmaatschap terwijl dat wel degelijk zo is meermaals zelfs heeft ze aangegeven dat ze volledige stopzetting wilt van lidmaatschap.

Berichten (2)

Basic-Fit

Naar: K. T.

02/01/2024

We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 11741965 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België

Basic-Fit

Naar: K. T.

02/01/2024

Beste,Bedankt voor het doorsturen van de klacht van mevrouw K. Theys.De opzegging op naam van de dochter (Arlieke Engelen) van mevrouw K. Theys is niet goed verwerkt op 28-3-2023. Hierbij ons excuses.In de administratie heb ik het lidmaatschap met onmiddelijke ingang beëindigd.Er is een restitutie ingediend van 39,98 euro. Deze wordt binnen 15 werkdagen teruggestort op het bankrekeningnummer van Arlieke Engelen.In de periode 7-4-2023 tot en met 1-1-2024 hebben er geen domiciliëringen plaatsgevonden.Laat het me gerust weten als u nog andere vragen hebt.Met vriendelijke groet,Customer SupportBasic-Fit© Basic-Fit België statement ContactT2410.1ref:!00D240fJbb.!500R603up3R:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform