Al jaren ben ik een trouwe en tevreden klant bij MediaMarkt.
Jammer dat ik nu moet overgaan tot het indienen van een klacht.
Meermaals nam ik met MediaMarkt telefonisch contact op en ook tweemaal met bpost.
De eerste 2 keren kreeg ik bij MediaMarkt te horen dat het normaal was dat alles langer
onderweg was met blackfriday en de feestdagen in het vooruitzicht. Door deze
geruststellende telefoons dacht ik telkens dat alles in orde ging komen.
Jullie hadden me een mail gestuurd met de vraag om ‘een verklaring op eer’ in te vullen,
maar deze mail kwam terecht bij mijn junkmail en hierdoor heb ik deze mail te laat ontdekt en
was ik 1 dag te laat met het indienen. 11 dagen i.p.v. 10 dagen.
Tijdens het tweede telefonisch gesprek met een bediende van MediaMarkt is me ook niet
gezegd dat die mail verstuurd was. Anders was ik toen al gaan kijken en was ik zeker op tijd
geweest. Bij elk telefonisch contact heb ik mijn online bestelnummer doorgegeven. Alle info
kan dan toch door jullie worden bekeken en doorgegeven worden aan de klant?
Ik was door de hierboven aangehaalde omstandigheden te laat met het indienen van het
document, maar ik heb geen enkele schuld aan het verloren gaan van mijn gsm!
Volgens jullie is de koerier hem komen ophalen en is bpost verantwoordelijk.
Volgens bpost hebben ze nooit een pakje in hun bezit gekregen en ligt de schuld bij
MediaMarkt.
In de laatste mail raden jullie me aan om contact op te nemen met bpost, dit heb ik dan ook
gedaan. Maar zij zeggen dat de afzender met hen contact moet opnemen, wat jullie niet
willen doen omdat de tijd verstreken is. Het heeft trouwens totaal geen zin dat de ontvanger
contact opneemt met bpost. Alleen de afzender kan dit.
Ik kan alleen maar via mijn track and trace van bpost zien dat ze geen pakje hebben
ontvangen.
Ik heb trouwens niet gekozen om samen te werken met bpost. Dit is een onderlinge
overeenkomst tussen MediaMarkt en bpost.
Ik heb wel MediaMarkt gekozen om mijn gsm te kopen.
Uiteindelijk vraag ik gewoon waar ik recht op heb. Ik heb ervoor betaald (€488)!
Mijn verklaring op eer was dan misschien te laat om klacht in te dienen bij bpost, maar ik heb
wel op eer bevestigd dat ik niets heb ontvangen.
Misschien kan MediaMarkt zorgen voor een tevreden klant en me mijn gekochte APPLE IPH
13 alsnog bezorgen (ik wil er in de winkel omkomen) of door het bedrag van €488 te storten
op mijn rekening.
Hopelijk kunnen jullie zorgen voor een passende oplossing en komen we hier samen uit.