Terug

Het niet ontvangen van Iphone 16, Terwijl deze wel werd betaald.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

V. D.

Naar: MediaMarkt

12/02/2025

Op 24/01/2025 werd de desbetreffende IPhone 16 met extra Screen protector op maat besteld. Tot op heden is deze nog niet aangekomen. Op 27/01 werd de zending gesorteerd bij Bpost zelf, op 28/01 werd een nieuwe levering gepland bij Bpost. Verder is er nog geen update van bij Bpost uit gekomen. Op 31/01 verklaring van niet-ontvangst ondertekend opgestuurd per mail naar de klantenservice van Mediamarkt, na telefonisch contact. Meerdere keren nadien, telefonisch contact opgenomen met de klantendienst van Mediamarkt in verband met de opvolging. Telkens wordt er geantwoord met dat Bpost nog geen antwoord heeft gegeven. In totaal zijn we al 3 weken aan het wachten, de levering was voorzien voor 28/01/2025. Bpost raad dan weer aan om contact op te nemen met Mediamarkt. Als consument lag de keuze niet bij mij om met Bpost samen te werken. Deze keuze wordt door Mediamarkt gemaakt, en dus is het hun verantwoordelijkheid om hun product correct te leveren. Ik vraag duidelijkheid, en uiteindelijk ook waar ik recht op heb. Ik heb hiervoor namelijk betaald (912,99 euro). Alle stappen zijn op tijd ondernomen. Hopelijk neemt Mediamarkt de verantwoordelijkheid op. En kunnen ze alsnog zorgen voor een tevreden klant zorgen en mijn IPhone 16 met screen protector alsnog te leveren of een terugbetaling te doen van de 912,99 euro. Hopelijk kan Mediamarkt zorgen voor een passende oplossing en komen we hier samen uit.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform