Ik kreeg een cadeaubon voor mijn verjaardag van mijn dochter, dat was tenminste de bedoeling, de cadeaubon kwam sowieso veel te laat, een maand te laat. Ik bestelde iets op de website, ik moest 3 keer proberen, omdat hij de eerste 2 keer het volledige bedrag in rekening bracht, maar de derde keer werkte het wel. Ik kreeg echter géén bevestiging per mail. Een paar dagen later controleerde ik mijn rekening en ik zag dat het extra bedrag was teruggestort. Dus ik nam aan dat deze bestelling geannuleerd was van LOberon uit. Ik bestelde opnieuw, maar ik kon de optie cadeaubon niet selecteren, ik kon alleen rekening selecteren. Ik ging ervan uit dat ik het nummer van de cadeaubon later in het proces zou kunnen invullen, maar plotseling kreeg ik een melding bedankt voor je bestelling. Wéér kreeg ik geen bevestiging per mail van de bestelling. Ik belde naar de klantendienst en daar kreeg ik de boodschap dat ze niets kon doen omdat er een tijdelijke storing was. Dat was ook al het excuus bij het te laat leveren van de cadeaubon. ik heb dan schriftelijk de klantendienst gecontacteerd en de hele situatie uitgelegd. Ondertussen was de bestelling toegekomen en moest er dus betaald worden. Van de klantendienst had ik nog altijd niets vernomen. Ik heb dan maar enkel het restbedrag betaald én het nummer van de cadeaubon vermeld bij de betalingsreferentie. Een tijdje later, krijg ik eindelijk nieuws van de klantendienst met de vraag of mijn vraag nog actueel was. Ik heb geantwoord dat ik enkel het restbedrag betaald heb en ze maar intern de cadeaubon moesten de-activeren. Terug geen reactie. Op 26 januari krijg ik een betalingsherinnering voor de 50 euro die ik zogezegd niet betaald heb. Wat mij betreft is de bestelling betaald aangezien Loberon er niet in slaagt blijkbaar om cadeaubons te innen. Ik zou graag bevestiging (en excuses) krijgen van Loberon dat alles in orde is en de cadeaubon geïnd is.