Terug

het niet kunnen gebruiken van cadeaubon

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: LOBERON

26/01/2024

Ik kreeg een cadeaubon voor mijn verjaardag van mijn dochter, dat was tenminste de bedoeling, de cadeaubon kwam sowieso veel te laat, een maand te laat. Ik bestelde iets op de website, ik moest 3 keer proberen, omdat hij de eerste 2 keer het volledige bedrag in rekening bracht, maar de derde keer werkte het wel. Ik kreeg echter géén bevestiging per mail. Een paar dagen later controleerde ik mijn rekening en ik zag dat het extra bedrag was teruggestort. Dus ik nam aan dat deze bestelling geannuleerd was van LOberon uit. Ik bestelde opnieuw, maar ik kon de optie cadeaubon niet selecteren, ik kon alleen rekening selecteren. Ik ging ervan uit dat ik het nummer van de cadeaubon later in het proces zou kunnen invullen, maar plotseling kreeg ik een melding bedankt voor je bestelling. Wéér kreeg ik geen bevestiging per mail van de bestelling. Ik belde naar de klantendienst en daar kreeg ik de boodschap dat ze niets kon doen omdat er een tijdelijke storing was. Dat was ook al het excuus bij het te laat leveren van de cadeaubon. ik heb dan schriftelijk de klantendienst gecontacteerd en de hele situatie uitgelegd. Ondertussen was de bestelling toegekomen en moest er dus betaald worden. Van de klantendienst had ik nog altijd niets vernomen. Ik heb dan maar enkel het restbedrag betaald én het nummer van de cadeaubon vermeld bij de betalingsreferentie. Een tijdje later, krijg ik eindelijk nieuws van de klantendienst met de vraag of mijn vraag nog actueel was. Ik heb geantwoord dat ik enkel het restbedrag betaald heb en ze maar intern de cadeaubon moesten de-activeren. Terug geen reactie. Op 26 januari krijg ik een betalingsherinnering voor de 50 euro die ik zogezegd niet betaald heb. Wat mij betreft is de bestelling betaald aangezien Loberon er niet in slaagt blijkbaar om cadeaubons te innen. Ik zou graag bevestiging (en excuses) krijgen van Loberon dat alles in orde is en de cadeaubon geïnd is.

Berichten (2)

S. V.

Naar: LOBERON

15/02/2024

ik dacht dat het probleem opgelost was want ik kreeg EINDELIJK antwoord van de klantendienst, maar nu zit er een aanmaning in de post mét extra kosten. Ik wil nu eindelijk een bevestiging dat alles in orde is én dat de aanmaningskosten vervallen.

LOBERON

Naar: S. V.

16/02/2024

Geachte mevrouw VAN SLAMBROUCK,Wij hebben de Eur50,00 in mindering gebracht op uw account waardoor uw saldo nu netje op nul staat en u ons niets meer verschuldigd bent. Waarschijnlijk hebben de aanmaning en de verwerking van uw tegoed elkaar nét gekruist.Excuses voor het ongemak en als wij verder nog iets voor u kunnen betekenen horen wij het vanzelfsprekend graag.Opmerking: Indien u meerdere vragen aan ons heeft gesteld, zullen wij u hierover separaat berichten. Met vriendelijke groet, LOBERON Klantenservice Marion Zwaan Telefoon: 02 454 05 08 E-Mail: klantenservice@loberon.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform