Interventies8 juli 2022 tot en met 25 juli ( een goede 2 weken)-nummerplaathouder kapot na eerste rit.15 juni 2023 tot en met 14 juni 2023 ( 1 maand)*-elektronica probleem-fietsverlichting werkt niet goed -claxon defect-fiets haalt snelheid van 45km/u niet. Ondanks vermeld in C.O.C14 juni 2023-heden-elektronica probleem-batterij valt uit na 12km fietsen-fiets haalt snelheid van 45km/u niet. Ondanks vermeld in C.O.CNa deze rit belde ik onmiddellijk naar Bizbike. Zij gaven zelf aan dat dit abnormaal is. Ze beloofde mij telefonisch een oplossing, en dat was een andere fiets. Ze vonden zelf dat ik met een betrouwbare fiets naar mijn werk moet kunnen gaan. Dit lukt niet met mijn huidige fiets.Echter kreeg ik even later een mail dat mijn fiets niet meer op voorraad is hierdoor konden zij mij geen andere optie aanbieden. Het enige wat hun wilde doen is mijn fiets ophalen, met het risico dat ik hem terug krijg, en weer uitval na 12km.Tevens werden er tijdens deze “herstellingen” mij telefonisch enkele keren een vervangfiets aangeboden deze heb ik echter geen enkele keer ontvangen.Inclusief de dagen dat mijn fiets niet gebruik kon worden en de periode dat ik nu weer mijn fiets niet kan gebruiken tel ik nu toch zeker 3 maanden aan fietsvergoeding dat ik hierdoor misliep. Wetende dat ik per gepresteerde dag 14 euro kreeg + de kosten die ik hierdoor aan brandstof verbruik. Ik vermoed dat Bizbike nog speedpedelec’s heeft van een ander merk. Oftewel het terugstorten van de kostprijs van mijn fiets.