Terug

Het niet aansluiten van een volledige zon installatie op het net

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: FLUVIUS

12/07/2023

Opgemaakt te Menen op 12.07.2023Lievyns christianMoeskroenstraat 2408930 Menen fluvius Campus Brusselsesteenweg 199 9090 MelleBeste ,één tijdje geleden heb ik namelijk een aanvraag gedaan via het aanvraag formulier op de site van fluvius dit ging niet zonder problemen .In het aanvraagformulier was er een meerkeuze vraag die moest aangevinkt worden , zonder deze te beantwoorden kon je niet verder met de aanvraag , ik heb dan zomaar iets aangevinkt voor mij was het chinees. Er werd mij begin juli gezegd dat mijn dossier in orde was en dat er enkel nog moest geweten worden hoe sterk mijn warmtepomp was . Dit heb ik dan maar aan Belsol over gelaten.Het dossier nr was : 00202207111735562071.Op 01 Juli 2022 kreeg ik respons van Mevrouw Didden ellen van fluvius ze zei me dat ze in verlof ging , maar dat ze het dossier ging doorgeven aan een andere dienst . Ik weet van goede bron dat mijn dossier verloren werd. Vanaf dan liep alles maar verkeerd.Pas na twee maanden werd ik opgebeld dus eind Augustus om te zeggen dat er een nieuw dossier moest aangemaakt worden. Door de nalatigheid van sommige diensten heb ik geen recht meer op de premies en dit voor een bedrag van 3225.00€ .Op het klachten formulier dat door mij werd verstuurd naar Fluvius is er respons gekomen , het jammere van deze zaak is dat ik het slachtoffer ben geworden van meerdere discusies en gebreken tussen diverse diensten waar ik niks mee te maken heb. Bvb Stad Menen heeft de verguning geweigerd voor de aansluiting op het net doordat de gasleidingen niet op de juiste diepte zitten onder de grond . Waarom ben ik daarvan het slachtoffer geworden , volgens mij als er werken door aannemers worden uitgevoerd moet dit volgens de regels van de kunst . Daarvoor zijn de aannemer en stad Menen verantwoordelijk , maar ik niet.Er is verondersteld dat wij handelen volgens de wet , dit kan men dan niet zeggen sommige overheden door hun nalatigheid en meerdere discusies betaal ik na 11 maanden nu nog altijd gas en elektriciteit en zal de installatie van de kabel mij ook nog 1745.00€ zonder btw kosten.Bij deze wens ik toch even te melden wat mijn verlies is : 1 : gas en elektriciteit 144.00€ X 11 (t.e.m juli) =1584.00€ 2: Mijn premies =3225.00€3: de opbrengst van zonnepanelen = zou eventueel berekend kunnen wordenDe opsomming van deze bedragen = gelijk aan 4809.00€.+ 1745.00€ aansluiting =tot :6554.00€4: de kosten van de aansluiting voor de Moeskroenstraat 240 bedragen 1745.00€ zonder btw.Door deze omstandigheden hebben mijn naasten en ik reeds veel zwarte sneeuw gezien , ik had nog voor enkele maanden reserve , maar na 5 maanden was deze ook opgebruikt .Het is nu reeds een 6 tal maanden dat wij zeer selectief moeten leven , had ik dit geweten had ik er nooit aan begonnen I.P.V. geld op te brengen kost het mij veel geld en dit nog zonder te klappen van de gevolgen dat mijn 12 jarige zoon eraan ondervind , dit is pas schandalig.Ik zal het zeker niet laten om verdere stappen te zetten.Ik kan nog veel uitgebreider gaan maar , dit zal ik overlaten aan mijn raadsman of vrouw , tenslotte zijn bindende contracten er om gerespecteerd te worden.M.V.G.Lievyns christian

Berichten (1)

FLUVIUS

Naar: A. C.

14/07/2023

Beste heer Lievynsn.a.v. uw onderstaande melding werd een klachtendossier met referentie 1000246458 opgestart. Dit dossier zal behandeld worden door de dienst Burgerlijke Aansprakelijkheid van Fluvius, aangezien zij instaan voor de behandeling van schadeclaims.U zal hieromtrent nog gecontacteerd worden door de betrokken dienst.Met vriendelijke groeten,Klachtenbeheer Fluvius s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform