Terug

Het negeren van maandelijkse afrekening van mijn elektrisiteit en gas rekening, daar ik een digital,

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: Engie

31/01/2023

Ik heb bij het afsluiten van mijn contract in oktober 2022 bekend gemaakt dat ik digitale meters had, en dat ik wenste bij ingang van mijn contract, maandelijkse eindafrekeningen wilde van gas en elektriciteit.Ik heb bij het ingaan de eerste werkdag van januari 2023 meteen contact opgenomen bij Engie en nog maals gezegd dat ik digitale meters had, en erop stond om maandelijkse afrekeningen te krijgen.Zij veterlde mij dat ze zeer moeilijk de gegevens van Fluvius konden krijgen, en heb meteen naar Fluvius gebeld toen.En zij vertelde me dat dit onzin was, en dat ze meteen alle nodige zaken zouden geven als deze aanvraag zou binnen komen bij Fluvius.En vandaag kreeg ik een mail van Fluvius, waar ze in schrijven dat ze tot op heden nog geen aanvraag hebben gekregen van Engie !!En ik dacht dat dit verplicht was als de klant daarop staat !!Mijn EAN code voor gas en stroom digitaal is :-Elektriciteit - EAN 541449200001036258 Aardgas - EAN 541449200001082040Hopelijk krijg ik via Jullie hier antwoord op.Kan ik mijn maandelijkse betalingen voorlopig inhouden tot ze dit in orde hebben, of is dit een slecht idé !!Vriendelijke groetenLudo VanderspikkenMuggenstraat 49 bus 113500 Hasselt0476-618970

Berichten (2)

Engie

Naar: L. V.

06/02/2023

Beste heer Vanderspikken,Test Aankoop bezorgde ons uw klacht op 31 januari 2023.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk om zo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.We informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groeten,Complaints Handling TeamBU BeneluxBoulevard Simón Bolívar 341000 BrusselsBelgiumwww.engie.be ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

Engie

Naar: L. V.

14/02/2023

Beste mevrouw, Beste heer,Als gevolg van uw vraag gericht aan Test Aankoop hebben onze diensten uw dossier geanalyseerd en hebben zij u een gedetailleerd antwoord bezorgd (hetzij via e-mail, hetzij per brief of telefonisch). Wij hopen aan uw verwachtingen te hebben voldaan en bedanken u voor uw reactie.Wij blijven beschikbaar voor alle bijkomende informatie en nodigen u uit om ons in de toekomst te contacteren via onze website www.engie.be, via uw klantenzone of via onze Energielijn op het nummer 078 35 33 33. Onze medewerkers zullen uw vragen graag beantwoorden en samen met u een geschikte oplossing zoeken.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden.Met vriendelijke groetenComplaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 341000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this documente klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: mardi 31 janvier 2023 19:15À: MS MediatorsRequest (ENGIE Benelux) mediatorsrequests@engie.comObjet: Klacht - Het negeren van maandelijkse afrekening van mijn elektrisiteit en gas rekening, daar ik een digital, - (CPTBE01715772-36)Klacht - Het negeren van maandelijkse afrekening van mijn elektrisiteit en gas rekening, daar ik een digital, - (CPTBE01715772-36) ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/ ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform