Terug

Het internet valt geregeld uit

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. W.

Naar: Telenet

22/05/2024

Beste, ik ben zelfstandige en mijn vrouw werkt dikwijls van thuis uit. Een goede werking van het internet is dus cruciaal voor ons. Deze ochtend is de verbinding weeral uitgevallen terwijl mijn vrouw in een zeer belangrijke meeting zat met de directie van KBC. Het is onaanvaardbaar dat we zo'n hoge abo kosten moeten betalen en dat de service in alle opzichten te wensen overlaat (De support is traag/onbereikbaar). Daarbovenop heeft Telenet het lef om zijn prijzen geregeld te verhogen. Telenet misbruikt in alle opzichten zijn dominante positie op de telecommarkt en dat is schandalig. De directie van Telenet is zeer goed op de hoogte van de vele problemen (wij hebben een rechtstreeks contact op een hoog niveau). Ongeveer alles wordt ondertussen uitbesteedt en de kwaliteit gaat zienderogen achteruit. Het enige wat nog telt voor dit bedrijf is winst maken. De klanten zijn echter de dupe van dit winstbejag !

Berichten (1)

Telenet

Naar: D. W.

11/06/2024

Beste,Wij hebben uw klacht goed ontvangen en deze in behandeling genomen. Wij doen intern navraag en zullen nadien persoonlijk met u contact opnemen om de situatie te bespreken. Met vriendelijke groeten,JurgenTelenet Value CenterConfidential - Limited


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform