Beste, sinds juli 2023 (intussen dus meer dan een half jaar!!) vraag ik aan jullie om mijn abonnement aan te passen (van giga internet + telenet tv iconic naar all internet + telenet tv iconic).Ik heb eerst meerdere keren te horen gekregen (+ bevestiging op mail!) dat mijn abonnement aangepast was, maar bij facturatie bleek dit niet het geval. Dit hebben jullie wel rechtgezet.Toen het na enkele weken nog steeds niet in orde was, heb ik opnieuw contact opgenomen en zeiden jullie dat er een technisch probleem was. Enkele weken later nogmaals contact, het zou in orde moeten zijn, ondanks dat ik nog steeds op de facturen en in mijn app giga internet i.p.v. all internet zag staan.Tot vandaag heb ik wel niet voor giga internet moeten betalen, maar vandaag krijg ik een factuur waar jullie mij dit wél aanrekenen. Aangezien ik al meer dan een half jaar vraag om simpelweg mijn abonnement aan te passen, maar jullie dit om een of andere reden weigeren te doen en steeds beweren dat het wel aangepast is, vind ik het echt niet kunnen dat jullie nu zomaar opnieuw giga internet aanrekenen. Gelieve dit zo snel mogelijk recht te zetten en eindelijk eens gewoon zoals gevraagd mijn abonnement aan te passen.