Terug

Het bedrijf weigert de aankoop te annuleren en terug te betalen, dit na reeds 3 maanden!

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. C.

Naar: Elektro Lommelen

20/10/2023

Beste,Ik bestelde op 2 juli (02/07/2023) een diepvriezer van Bosch( GSN58AWCV Bosch) op bestelling.Deze zou in de week van 7 augustus aankomen.Na veel mails te sturen, heen en weer, kregen we steeds te horen dat onze bestelling langer duurt dan verwacht.Nu spreken ze al van de 3e week van november!We hebben al meerdere keren gevraagd om de bestelling te annuleren en ons geld terug te storten. ( Het gaat om een bedrag van 1048€)Op deze mails word niet terug gestuurd. Ze laten ons totaal in het ongewisse en weigeren te communiceren als het gaat om de terug betaling!Ook kunnen we niet bellen, het telefoon nummer is ofwel niet in gebruik of je komt per direct op voicemail.We zijn het meer dan moe en willen ons geld terug en niets meer te maken hebben met Elektro Lommelen.Klantvriendelijk zijn ze niet, ze negeren onze mails en laten niks van hun horen als het gaat om de terug betaling.Ondertussen zien we dat deze diepvriezer beschikbaar is in andere electro winkels.Als we dit sturen dan sturen ze terug dat het bij hen goedkoper is.Daar het niet van toepassing is waar het goedkoper is, wij willen ons geld terug!Voor zij die willen, ik heb screenshots van al de mails die verstuurd/ontvangen zijn.

Berichten (1)

Elektro Lommelen

Naar: J. C.

20/10/2023

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Alvast bedankt voor het mailtje!Uw ticketnummer is 710493429.Wil je nog meer info toevoegen aan dit mailtje? Klik dan op reply en voeg je extra vraag of antwoord toe.Wij reageren van maandag tot zaterdag binnen de 48u.Bij een reply kom je wel achteraan te staan en duurt het opnieuw 48u. Gelieve dit dan ook steeds te beperken binnen het mail verkeer.Gelieve er rekening mee te houden dat het met Belgische feesagen en zondagen langer kan duren._____________Cher klachtenbox@test-aankoop.be,Merci d'avance pour l'e-mail ! Votre numéro de billet est 710493429.Souhaitez-vous ajouter plus d'informations à cet e-mail ? Cliquez ensuite sur répondre et ajoutez votre question ou réponse supplémentaire. Nous répondons du lundi au samedi sous 48h. Avec reply, vous serez à l'arrière et cela prendra encore 48 heures. Veuillez toujours limiter cela dans le cadre du trafic de messagerie. Veuillez noter que cela peut prendre plus de temps les jours fériés belges et les dimanches._____________Dear klachtenbox@test-aankoop.be,Thanks in advance for the email! Your ticket number is 710493429.Would you like to add more information to this email' Then click on reply and add your extra question or answer.We respond from Monday to Saturday within 48 hours. With a reply you will be at the back and it will take another 48 hours. Please always limit this within the mail traffic. Please note that it may take longer on Belgian public holidays and Sundays.Kind Regards,Met vriendelijke groeten,Bien à vous,ElektrolommelenEmail: info@elektrolommelen.beWebsite: www.elektrolommelen.beWhatsapp: +32 498 97 40 42 (enkel berichten)Facebook: ElektrolommelenMagazijn(Afhaal op afspraak):Turnhoutsebaan 1662390 OostmalleBelgie(Op ons afhaalpunt worden geen bestellingen behandeld)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform