Beste,Ik bestelde op 2 juli (02/07/2023) een diepvriezer van Bosch( GSN58AWCV Bosch) op bestelling.Deze zou in de week van 7 augustus aankomen.Na veel mails te sturen, heen en weer, kregen we steeds te horen dat onze bestelling langer duurt dan verwacht.Nu spreken ze al van de 3e week van november!We hebben al meerdere keren gevraagd om de bestelling te annuleren en ons geld terug te storten. ( Het gaat om een bedrag van 1048€)Op deze mails word niet terug gestuurd. Ze laten ons totaal in het ongewisse en weigeren te communiceren als het gaat om de terug betaling!Ook kunnen we niet bellen, het telefoon nummer is ofwel niet in gebruik of je komt per direct op voicemail.We zijn het meer dan moe en willen ons geld terug en niets meer te maken hebben met Elektro Lommelen.Klantvriendelijk zijn ze niet, ze negeren onze mails en laten niks van hun horen als het gaat om de terug betaling.Ondertussen zien we dat deze diepvriezer beschikbaar is in andere electro winkels.Als we dit sturen dan sturen ze terug dat het bij hen goedkoper is.Daar het niet van toepassing is waar het goedkoper is, wij willen ons geld terug!Voor zij die willen, ik heb screenshots van al de mails die verstuurd/ontvangen zijn.