Terug

herziening van eindfactuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: Eneco

25/09/2023

Beste, Ik ben op 1/3/2023 veranderd van energieleverancier.Mijn vorig leverancier ENECO stuurde op 10/2/2023 de eindafrekening van 10/10/2022 na tussenkomst van jullie. Dit was in voordeel van mij voor 1122.24€ Ze betaalden echter maar 860.13€. Nu krijg ik een annulatiefactuur zonder uitleg waarin ze eisen dat ik 1022.24€ terugbetaal. Geen uitleg waarom deze factuur. ik heb de firma al laten weten via mail dat ik deze weiger te betalen zolang ze geen deftige uitleg hier omtrend geven. Ik had een vast contact en heb zonnepanelen geplaatst.

Berichten (1)

Eneco

Naar: M. D.

09/10/2023

Beste Marnix,In navolging van je klacht via testaankoop kan ik jou het volgende melden.Vanwege een technisch issue hebben we je afrekeningen van 10-2-2023 en 15-3-2023 moeten annuleren. We hebben je nieuwe afrekeningen opgemaakt op 9-10-2023 waarin ook de bijkomende periode van 11-10-2022 tot 28-2-2023 voor elektriciteit mee gefactureerd is. Deze was op de originele facturen nog niet aangerekend. In bijlage een kopie van de annulatiedocumenten samen met de nieuwe afrekeningen. Onze excuses voor de onduidelijkheid.Op heden heb je nog een openstaand saldo van 414,10Eur. Alvast bedankt om dit te betalen op IBAN BE50 0018 1567 6918 en BIC GEBABEBB met vermelding van de referentie +++005/2785/51757+++. Dit saldo omvat een verrekening van volgende facturen:149011223046 20.09.2023 3,73 EUR149011223051 20.09.2023 1.122,24 EUR141011739447 09.10.2023 106,05 EUR141011739449 09.10.2023 817,92- EURIndien je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, mag je me altijd contacteren. Ik help je graag verder!Ik wens je nog een prettige dag toe!Met vriendelijke groeten,TomException complaint polyvalent medewerkerCustomer RelationsException Complaint HandlingBattelsesteenweg 455/I 2800 Mechelen eneco.beKlimaatneutraal in 2035. We doen het nu. Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform