Terug

Herzien afrekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. T.

Naar: Engie

11/10/2023

8/5/2023: klacht ingediend na jaarafrekening.Wij kregen onze jaarafrekening en hebben een vraag bij de jaarafrekening elektriciteit. Onze tellerstand op 21-04-2022 was 700. Onze tellerstand op 16-04-2023 was 516. Wij hebben dus globaal gezien over een jaar een negatief verbruik van -184. Op de afrekening zie ik een tussentijdse meteropname staan op 15-12-2022 met een meterstand 999766. Finaal tellen jullie nu een verbruik van 750 (volgens mij het verschil tussen 999766 en 516) Kan dit recht gezet worden naar een 0 verbruik? Of kan je informeren op welke basis dit nu zo verrekend is?13/09/2023:Wegens het uitblijven van enige reactie van jullie kant nu ruim 4 maanden na het indienen van ons bericht, is er vandaag klacht ingediend bij de ombudsdienst voor energie.4/10/23: opnieuw contact genomen met ombudsdienst voor energie, wegens geen respons na 3 weken.10/10/23:bericht van ombudsdienst: Wij hebben uw klacht ontvangen.Door de immense en aanhoudende klachtentoestroom, lopen wij een vertraging op in de verwerking van alle klachten.Onze excuses hiervoor, wij doen ons best om u zo spoedig mogelijk verder te helpen.U zal binnenkort verdere info van ons mogen ontvangen.

Berichten (1)

Engie

Naar: K. T.

12/10/2023

Beste mevrouw, Beste heer,Test-Aankoop heeft ons uw klacht bezorgd.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk omzo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groetenChère Madame, Cher Monsieur,Test-Achats nous a bien transmis la plainte que vous lui aviez adressée.Nous vous remercions pour votre démarche. En effet, nous accordons une attention toute particulière aux problèmes rencontrés par nos clients. Ce sont des informations précieuses qui nous permettent d'améliorer la qualité de notre service.Nous mettons tout en Å“uvre pour vous apporter une solution adéquate le plus rapidement possible.Nous vous informons qu'il ne vous est pas possible de répondre à ce mail. Pour toutes vos questions nous vous invitons à contacter nos services via notre sitewww.engie.be ou via votre espace client.Sincères salutations,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this documente klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: mercredi 11 octobre 2023 17:18À: MS MediatorsRequest (ENGIE Benelux) mediatorsrequests@engie.comObjet: Klacht - Herzien afrekening - (CPTBE01894674-70)Klacht - Herzien afrekening - (CPTBE01894674-70) ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/ ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform