Terug

Herstellingsprobleem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

M. K.

Naar: Cool blue

08/08/2024

Beste, Mijn robotstofzuiger is sind 07/06/2024 binnen voor herstelling. Echter na 2 maanden heb ik deze nog niet ontvangen en er kan mij ook geen exacte datum doorgegeven worden. Ze melden mij dat te vervangen wisselstukken nog steeds niets toegekomen zijn bij de externe leverancier. Ondertussen zitten we 2 maanden verder. Verschillende keren contact opgenomen met de klantendienst. Ze melden mij dat na 2-3 keer een probleem met hetzelfde product de recht geeft voor een nieuwe. Mijn toestel is sinds 2023 al 5 keer binnengebracht voor herstelling. Ze hebben het telkens 'zogezegd' hersteld en opgestuurd. Blijkt dat de problemen steeds niet opgelost was.

Bemiddeling door Testaankoop 23 augustus 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform