Terug

herstellingsprobleem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

S. G.

Naar: MediaMarkt

08/10/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 5/6/2023 kocht ik een Iphone 14 Pro Max in uw winkel en betaalde ik er 1.764,98€ voor. Na net geen 12 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek werd mij verteld dat het moederbord stuk was. Er werd een eerste dossier opgemaakt, PL63016708, op 5 juni 2023, nadat ik eerder contact had gehad, waarop ik op 3 juni 2023 door mediamarkt werd aangeraden naar de dichtsbijzijnde winkel te gaan. Op 5 juni ben ik naar uw winkel gegaan en heb ik het product bij u afgeleverd. Ondanks talrijke emails, heen en terug sturen van het toestel, is het defect toestel tot op heden, 4 maanden later, niet hersteld of vervangen. Dit ondanks reeds 4 maal akkoord te zijn gegaan om net iets minder dan 1000€ bij te betalen. In het licht van het bovenstaande, verzoek ik om vervanging van het product, met instemming van bijbetaling van 945,92€ of, als alternatief, ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de aankoopprijs. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • opmaak dossiers • Betalingsbewijs • prijsopgave ter vervanging


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform