Onlangs hebt u persoonlijke assistentie aangevraagd bij ons online supportcenter. Hieronder vindt u een samenvatting van uw aanvraag en onze reactie.
Uw probleem is nog in behandeling. Om uw vraag bij te werken met aanvullende informatie, klik hier Onderwerp
Nieuw bericht van LIESBETH B
Reactie Door E-Mail Antwoorden
(28/10/2025 12:49)
Geachte mevrouw, meneer,
In reactie op uw e-mail d.d. 22 oktober 2025 informeer ik u als volgt (uw referentie: ).
Op basis van de aangeleverde informatie, kan MediaMarkt niet direct achterhalen op welke bestelling, dan welk reparatiedossier deze casus betrekking heeft. Derhalve wordt verzocht aanvullende informatie te doen toekomen, zodat MediaMarkt een duidelijkere stellingname in dit dossier kan bepalen.
We ontvangen daarom graag een bestelnummer, dan wel (een) reparatiedossiernummer(s).
In afwachting van een reactie.
Met vriendelijke groeten,
Cordialement,
Elise
MediaMarktReferentienummer vraag 251022-046816
Gemaakt op: 22/10/2025 18:20
Laatst bijgewerkt op: 28/10/2025 12:49
Status: Follow-up
Nog vragen?
Bezoek onze
FAQ-pagina.
Volg ons:
MediaMarkt
Boechoutlaan 105 bus 002. 1853 Strombeek-Bever
Contact: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.
[---002:001080:39908---]