Terug

HERSTELLING

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

A. A.

Naar: SAMSUNG BENELUX

22/08/2024

Ik heb een televisie gekocht van Samsung bij KREFEL WEVELGEM BELGIE. Zie bijlage. Ik heb ook garantie. Zie bijlage. Mijn HDMI werkt niet. Vorige week ging ik naar de winkel KREFEL IN WEVELGEM waar ik de tv heb gekocht. Ze stuurden alle details naar Samsung en er werd beloofd dat Samsung binnen vijf dagen contact met me zou opnemen. Nu is het drama. Ik bel dit nummer van samsung elke dag en ze vertellen me dat de reparatieafdeling me een e-mail zal sturen om een ​​afspraak te maken om bij mij thuis te komen kijken waarom mijn HDMI niet werkt. Ik bel ze elke dag elke dag. Het antwoord is dat ik gewoon moet wachten tot de e-mail wordt verzonden. Het is vakantie. Ik heb kinderen. We kunnen geen tv kijken en Samsung verwacht dat ik gewoon mijn handen vouw en stil blijf. Vreselijke service. Onbeschofte mensen. Ik bel dit nummer 02 201 24 18 elke dag omdat ik in België woon. Elke dag. Waarom kan Samsung. Waarom Samsung. Ik ben erg boos en gefrustreerd. Bijlagen Betaling bewijs garantie bewijs


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform