Ik heb een televisie gekocht van Samsung bij KREFEL WEVELGEM BELGIE. Zie bijlage. Ik heb ook garantie. Zie bijlage. Mijn HDMI werkt niet. Vorige week ging ik naar de winkel KREFEL IN WEVELGEM waar ik de tv heb gekocht. Ze stuurden alle details naar Samsung en er werd beloofd dat Samsung binnen vijf dagen contact met me zou opnemen.
Nu is het drama. Ik bel dit nummer van samsung elke dag en ze vertellen me dat de reparatieafdeling me een e-mail zal sturen om een afspraak te maken om bij mij thuis te komen kijken waarom mijn HDMI niet werkt. Ik bel ze elke dag elke dag. Het antwoord is dat ik gewoon moet wachten tot de e-mail wordt verzonden. Het is vakantie. Ik heb kinderen. We kunnen geen tv kijken en Samsung verwacht dat ik gewoon mijn handen vouw en stil blijf. Vreselijke service. Onbeschofte mensen. Ik bel dit nummer
02 201 24 18 elke dag omdat ik in België woon. Elke dag. Waarom kan Samsung. Waarom Samsung.
Ik ben erg boos en gefrustreerd.
Bijlagen
Betaling bewijs
garantie bewijs