Terug

Herstelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

C. D.

Naar: VAILLANT

23/08/2024

Beste Er is een lekkage aan mijn EcoTecPlus toestel.De waterdruk komt steeds onder 1 Bar te staan. Op 01/08 technieker : lekkage ontluchter. Dag erna nog steeds lekkage. Op 08/08 technieker : veiligheidsventiel vervangen. Dag erna nog steeds lekkage. Zou kunnen dat het een lekkende vulset is of lekkage in platenwisselaar?? Op 10/08 teruggebeld. Zouden wisselstukken bestellen en mij terugbellen.Ook e-mail gestuurd en contactformulier ingevuld. Niemand belt terug. Op 17/08 teruggebeld. Zou in orde komen en mij die dag bellen voor afspraak herstelling. Resultaat: geen telefoon. Op 20/08 teruggebeld. 1 stuk zou aangekomen zijn en ze zouden mij terugbellen voor afspraak. Resultaat: niks Op 23/08 teruggebeld. Blijkbaar zouden wisselstukken toch niet op 10/08 besteld geweest zijn . Ze gaan mij terugbellen, maar wat dacht u : resultaat: niks. Ze zien ook dat ik een mail gestuurd heb op 17/08. Maar wat dacht u . Geen antwoord van Vaillant. Ik ben ten einde raad. Zit nog steeds met lekkage sedert 01/08 . Heb mail gestuurd, 10 tal keer gebeld en mijn probleem wordt niet opgelost. Zit elke dag te wachten op telefoon, maar niks. Dienst na verkoop en klantentevrdenheid = een grote 0 . Wel rekenen ze direct een forfait aan van 201 eur , voor een ventieltje te komen vervangen, maar de lekkage is er nog . Indien ze ooit toch zouden contact opnemen en langskomen, wil ik zeker niet terug een forfait betalen. Wie neemt mijn probleem ernstig en wie kan me helpen? Hopend op een antwoord. Groeten Carine Denagtergael

Bemiddeling door Testaankoop 07 september 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform