Beste , ik ben onlangs 3 oktober 2025 in mijn nieuwbouw woning (lot 2)ingetrokken met keuken aangekocht bij Ixina Roeselare met alle inbouw toestellen van AEG.
op 21/10 heb ik Ixina laten weten dat de frigo aan vriest in plaats van koelen , zei gingen het doorgeven aan AEG .
op 28/10 is de technieker van AEG langs geweest , daar ik de frigo reeds had afgelegd konden ze eigenlijk niets vaststellen , dan maar de frigo weer aangelegd en er een toestel in geplaatst om dan de volgende week terug te komen op 4/11/25 zo gezegd zo gedaan .
Met de nodige nazicht hebben ze dan kunnen constateren dat de frigo wel degelijk kapot is.
En er een nieuwe zal geleverd worden op 14/11/25 in mijn bij zijn werd dat telefonisch gemeld .
Ben ook niet verwittigd geweest welk uur ze zouden komen , tegen de middag heb ik terug Ixina gecontacteerd met de vraag of AEG wel degelijk vandaag zouden komen? daar Ixina daar geen weet van heeft en alles nu in handen is van AEG herstelling dienst kunnen zei dat ook niet opvolgen .
Ik heb dan naar de telefoon nr van AEG gevraagd om dan zelf contact op te nemen , aan de telefoon werd ik even in wacht gezet om daarna te melden dat ze niet komen met het nieuw toestel dat deze namelijk uit stock is , ik vroeg en dan ?? de dame aan de telefoon wist het ook niet , ze gaan je wel opbellen .
Deze morgen dan terug Ixina opgebeld om deze te melden en gevraagd of zei eens konden contact opnemen met AEG ,de persoon die op de hoogte is was vandaag met verlof maar morgen dinsdag 18/11 zullen ze het bespreken .
IK ben een ontevreden klant voor een keuken van om en bij de € 31000 mag er wel wat service zijn .
IK ben machteloos en is dat de bedoeling dat de klant dit moet regelen en zelfs niet op de hoogte werd gebracht dat de levering niet door gaat , ik ben ten einde raad vandaar mijn klacht .
mvg