Terug

Herstelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

S. L.

Naar: Electrolux

17/11/2025

Beste , ik ben onlangs 3 oktober 2025 in mijn nieuwbouw woning (lot 2)ingetrokken met keuken aangekocht bij Ixina Roeselare met alle inbouw toestellen van AEG. op 21/10 heb ik Ixina laten weten dat de frigo aan vriest in plaats van koelen , zei gingen het doorgeven aan AEG . op 28/10 is de technieker van AEG langs geweest , daar ik de frigo reeds had afgelegd konden ze eigenlijk niets vaststellen , dan maar de frigo weer aangelegd en er een toestel in geplaatst om dan de volgende week terug te komen op 4/11/25 zo gezegd zo gedaan . Met de nodige nazicht hebben ze dan kunnen constateren dat de frigo wel degelijk kapot is. En er een nieuwe zal geleverd worden op 14/11/25 in mijn bij zijn werd dat telefonisch gemeld . Ben ook niet verwittigd geweest welk uur ze zouden komen , tegen de middag heb ik terug Ixina gecontacteerd met de vraag of AEG wel degelijk vandaag zouden komen? daar Ixina daar geen weet van heeft en alles nu in handen is van AEG herstelling dienst kunnen zei dat ook niet opvolgen . Ik heb dan naar de telefoon nr van AEG gevraagd om dan zelf contact op te nemen , aan de telefoon werd ik even in wacht gezet om daarna te melden dat ze niet komen met het nieuw toestel dat deze namelijk uit stock is , ik vroeg en dan ?? de dame aan de telefoon wist het ook niet , ze gaan je wel opbellen . Deze morgen dan terug Ixina opgebeld om deze te melden en gevraagd of zei eens konden contact opnemen met AEG ,de persoon die op de hoogte is was vandaag met verlof maar morgen dinsdag 18/11 zullen ze het bespreken . IK ben een ontevreden klant voor een keuken van om en bij de € 31000 mag er wel wat service zijn . IK ben machteloos en is dat de bedoeling dat de klant dit moet regelen en zelfs niet op de hoogte werd gebracht dat de levering niet door gaat , ik ben ten einde raad vandaar mijn klacht . mvg

Berichten (1)

Electrolux

Naar: S. L.

20/11/2025

Geachte mevrouw, Wij hebben uw klacht ontvangen via Testaankoop betreffende het defect aan uw koelkast en de opvolging van de herstelling. Allereerst willen wij onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak en de frustratie die u hierdoor heeft ervaren. Wij begrijpen dat de situatie bijzonder vervelend is, zeker in een nieuwe woning en bij een volledige keukeninstallatie. Na intern nazicht van uw dossier kunnen wij het volgende bevestigen: De technieker van AEG heeft op 28/10/2025 een eerste controle uitgevoerd, waarbij de koelkast opnieuw werd aangesloten voor verder onderzoek. Op 04/11/2025 is het defect bevestigd en is overeengekomen dat een vervangend toestel zou worden geleverd. Wij zien dat er inmiddels een afspraak is ingepland voor de levering van het vervangende toestel op vrijdag 28/11/2025. Spijtig genoeg kan het toestel voorlopig niet eerder geleverd worden, aangezien het pas vanaf maandag 25/11/2025 beschikbaar is. Indien het eerder mogelijk blijkt, zal ons team u telefonisch contacteren, zonder dat wij hier echter beloftes over kunnen maken. Wij doen er alles aan dat de levering en installatie van het vervangende toestel op de geplande datum vlot en correct zal verlopen en dat u persoonlijk wordt geïnformeerd over het tijdstip van levering. Wij danken u voor uw geduld en begrip en doen er alles aan om dit probleem spoedig en correct op te lossen. Met vriendelijke groet, Koen Meynckens Home Deliveries Electrolux Belgium NV Raketstraat 40Rue de la Fusée 40 1130 BrusselBruxelles Tel.: 02 716 24 44 From: klachten@test-aankoop.be Sent: Monday, November 17, 2025 12:30 PM To: consumer.services@electrolux.be Subject: Herstelling


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform