Terug

Herstelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

V. V.

Naar: Dyson

22/07/2024

Beste, op 18 juni kreeg ik mijn “herstelde” Dyson v11 terug. Ik meldde direct dat het toestel nog steeds geen zuigkracht had en dat nu zelfs de vuilcontainer is komen vast te zitten. Via tel met jullie klantendienst moest ik tal van zaken checken en werd er mij gezegd dat ik een retourlabel van de betreffende dienst zou krijgen. Maar plots wordt er naar mijn aankoopfactuur gevraagd, blijkt dat deze bij de eerste herstelling mee gestuurd werd ! Doch werd er nu plots een herstelkost van 125€ gevraagd, wat ik betaalde op 16/7/24, we zijn inmiddels 22/7 en nog steeds wacht ik op enige reactie. Absoluut vervelend om met een duur, niet-werkend toestel te zijn als u meerdere dieren thuis heeft ! REFERENTIE DOSSIER 39674152


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform