Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: Mercedes-Benz Belgium Luxembourg

12/01/2024

beste op 11/12/2022 heb ik een mercedes EQC400 4 MATIC aangekocht bij Lauwman Breda Nederland.op 17/11/2023 heb ik de wegen met elektronische klachten binnen gebracht bij mercedes garage TAC in Grobbendonk,nu lijkt er een productiefout aan de wagen te zijn , namelijk een lekkage aan de afvoer van het aircosysteem??en moet een volledige interieurkabelboom vervangen worden ,nogmaals , de wagen staat van 16/11/2023 in de garage helemaal ontmanteld,blijkbaar verwachten ze de levering van de kabelboom ergens rond half Februari 2024???????ik vind dit niet kunnen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Een wagen van 1 jaar oud van toch naar de buitenwereld een topmerk dan zo een grove fout van productie vaststellen en dan nog verschillende maanden wachten en hopen dat de wagen 100% hersteld is ,,,ik heb daar totaal geen vertrouwen in !!Ga ik een garantie krijgen dat als de wagen hersteld is er na enige tijd geen problemen met bedrading gaat gebeuren , tenslotte is alles elektrisch en gaat water en elektrisch niet samen ?, ik verwacht asap een positief antwoord of zal anders niet nalaten via mediakanalen dit belachelijk gebeuren naar buitensturen ,(er zijn genoeg mogelijkheden en dat zal geen goede reclame zijn voor Mercedes bens ,geloof mij ) Rudi Van Hinsbergh

Berichten (2)

R. V.

Naar: Mercedes-Benz Belgium Luxembourg

30/01/2024

beste nog steeds geen enkele vorm van communicatie mogen ontvangen,?Eerste schrijven met klacht is van 12/01/2024!!ik ervaar dit als een vorm van respectloos en zeer slechte reclame voor Mercedes !!!!!!indien hier asap geen positieve reactie komt zal ik verdere stappen ondernemen Van Hinsbergh Rudi

R. V.

Naar: Mercedes-Benz Belgium Luxembourg

19/02/2024

geachte ,misschien te vergeefs stuur ik deze mail nogmaals naar het grote merk Mercedes????Dit is reeds de DERDE mail daar de vorige twee tot op heden zonder enig antwoord van Mercedes zelf !!Het probleem met water in auto blijkt opgelost te zijn naar bijna 4 maand , maar de garantie waar ik al 3 maand achter vraag blijft zonder antwoord van u kant ???nu kan ik meegeven dat wij toch al jaren klant zijn 2013 Mercedes ML 300 gekocht 2014 Mercedes sprinter gekocht 2014 Mercedes A 180 gekocht 2021 Mercedes CLA AMG 45 s gekocht 2022 Mercedes sprinter 2 stuks aangekocht 2023 Mercedes EQC 400 amg aangekocht en dan wordt je als klant zo behandeld ???ik vind dit gebeuren en handelen van Mercedes gewoon weg SCHANDALIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!nu kan ik al meegeven dat de volgende nieuwe aankoop zeker nooit meer een Mercedes zal zijn ,Hoe je zo klanten kunt negeren en respectloos behandelen dit krijg ik niet tegen een persoon met gezond verstand uit gelegd ,nogmaals en nu voor de laatste keer vraag ik een positief antwoord op mijn vorige vragen wat de garantie betreft herstelling EQC 400 bij garage TAC in Grobbendonk waar Mercedes zelf een staaltje van klantvriendelijkheid en verantwoordelijkheid naar de klant toe een les van kan krijgen , die mensen van TAC hebben het onmogelijke gedaan om mij als klant te helpen!!!!!!indien hier nu geen antwoord op komt binnen de 5 werkdagen zal ik starten met al mijn bevindingen op sociale media en verschillende kanalen te verzenden zodat de mensen weten wat voor onbetrouwbare partner wel degelijk is !!!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform