Beste, Op 21 oktober 2021 had ik Samsung Galaxy Buds 2 aangekocht via bol.com. Sinds vorige maand maakte de oortjes een dof geluid waardoor muziek luisteren niet meer kon. Ik had op deze oortjes nog 2 jaar fabrieksgarantie en heb ze daarom ter reparatie teruggestuurd naar bol.com (op 04/07/23) met de insteek om nog te genieten van mijn garantie, want dit was duidelijk iets dat onder garantie zou vallen. Ik kreeg de week nadien meteen een bericht dat dit probleem niet onder garantie valt met als bijkomende uitleg slecht onderhouden. Volgens mij zijn de oortjes steeds goed onderhouden dus dit is een smoesje om ze niet te moeten repareren onder garantie. Vervolgens kreeg ik 3 opties: Artikel repareren voor 82,78 euro (belachelijk duur want hiervoor koop je nieuwe) Artikel onhersteld retour voor 19,95 (!!!!).Of afstand nemen van het artikel en niets betalen.Dus ik MOET betalen voor mijn artikel als ik dit terug wil. Afstand nemen doe ik niet want dan repareren ze het toch en verkopen ze het als tweedehands op de rug van mij. Ik zou graag de buds onhersteld retour krijgen maar GRATIS. Ik betaal niet om een artikel te kunnen terugkrijgen. Na weken heen en weer mailverkeer komt bol.com met geen oplossing daarmee dat ik jullie inschakel. Ze verplichten je om te betalen en dat mag volgens mij niet.