Terug

Herstelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. D.

Naar: bol.com

01/08/2023

Beste, Op 21 oktober 2021 had ik Samsung Galaxy Buds 2 aangekocht via bol.com. Sinds vorige maand maakte de oortjes een dof geluid waardoor muziek luisteren niet meer kon. Ik had op deze oortjes nog 2 jaar fabrieksgarantie en heb ze daarom ter reparatie teruggestuurd naar bol.com (op 04/07/23) met de insteek om nog te genieten van mijn garantie, want dit was duidelijk iets dat onder garantie zou vallen. Ik kreeg de week nadien meteen een bericht dat dit probleem niet onder garantie valt met als bijkomende uitleg slecht onderhouden. Volgens mij zijn de oortjes steeds goed onderhouden dus dit is een smoesje om ze niet te moeten repareren onder garantie. Vervolgens kreeg ik 3 opties: Artikel repareren voor 82,78 euro (belachelijk duur want hiervoor koop je nieuwe) Artikel onhersteld retour voor 19,95 (!!!!).Of afstand nemen van het artikel en niets betalen.Dus ik MOET betalen voor mijn artikel als ik dit terug wil. Afstand nemen doe ik niet want dan repareren ze het toch en verkopen ze het als tweedehands op de rug van mij. Ik zou graag de buds onhersteld retour krijgen maar GRATIS. Ik betaal niet om een artikel te kunnen terugkrijgen. Na weken heen en weer mailverkeer komt bol.com met geen oplossing daarmee dat ik jullie inschakel. Ze verplichten je om te betalen en dat mag volgens mij niet.

Berichten (4)

bol.com

Naar: B. D.

01/08/2023

Goedemiddag,Helaas staan in onderstaande e-mail geen gegevens waarmee we de klant kunnen opzoeken. Is er misschien een e-mailadres of bestelnummer bekend? Bedankt alvast. ( Met een reparatienummer kunnen we geen bestelling vinden).Met vriendelijke groet,Natalya van bol.com

B. D.

Naar: bol.com

01/08/2023

Beste, Bestelling: 1279522574Reparatienummer: 57342063Mvg

bol.com

Naar: B. D.

01/08/2023

Goedemiddag Brent,Bedankt voor het doorgeven van het bestelnummer. Zojuist is je een e-mail verstuurd met meer informatie.Met vriendelijke groet,Chantal van bol.com

B. D.

Naar: bol.com

01/08/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform